Waar het om gaat? Het doel is om het bewustzijn onder jongeren te vergroten en de campagne tegen de ziekte te steunen. Ik citeer even van de H&M-site:
"25% van de verkoopprijs gaat naar projecten die het bewustzijn over Hiv/aids vergroten. Dit jaar zijn de begunstigden Designers Against AIDS, YouthAIDS, UNFPA en MTV Staying Alive Foundation. De collectie is van 100% biologisch katoen, bevat kleding voor jongens en meisjes en is vanaf 28 mei 2009 verkrijgbaar op de DIVIDED afdelingen van H&M en in de Shop Online."
Ik vind dit zelf echt een belangrijk onderwerp en steun dan ook graag deze campagne (en andere zoals die van The Body Shop
Artiesten als Katy Perry, N.E.R.D., Dita von Teese en anderen hebben samen met H&M speciale kledingstukken voor deze campagne ontworpen.
Dit zijn enkele van die kledingstukken, die ik zelf wel mooi vind:
Top. Design: Dita von Teese. Prijs: € 14,90.
Body. Design: Róisín Murphy. Prijs: € 14,90.
Top. Design: Robyn. Prijs: € 14,90.
Singlet. Design: Estelle. Prijs: € 9,90.
Ik heb zelf dit t-shirt besteld:
Design is van Yelle (€ 14,90), en die kende ik eigenlijk helemaal niet, maar dat geeft niet, het gaat mij vooral om de campagne en het design.
Ik heb nog wel even via Youtube uitgezocht wie Yelle is en ik vond dit (wel een remix, van haar nummer 'A cause des Garcons'):
Techtonic, echt SICK! Haha, die dansstijl ziet er zo apart uit, maar het heeft wel iets (niet dat ik zelf OOIT zo zou dansen, ik kan het waarschijnlijk ook helemaal niet). Ik dwaal weer af...
Mijn boodschap is: Ga naar een H&M Divided-afdeling of bestel online en koop een kledingstuk om de campagne Fashion Against Aids te steunen!
Wow, wow, wow, die body!!! Super gaaf ding zeg !!!
ReplyDeletevind het wel leuke shirtjes :D maar niet heel speciaal ofzo
ReplyDeleteen haha dat dansje :P