Monday, July 13, 2015

Nails of the Day: Kind of Crazy - P2

Yep, ik ben er nog en ik draag ook nog gewoon nagellak. Kijk mee naar mijn nails of the day!

EN: Yep, I'm still alive and I'm still wearing nail polish! Take a look at my nails of the day!

Dat deze kleur Kind Of Crazy heet verbaast me niks, want het is echt een vrolijk, maar beetje gek kleurtje! Het is een limoenkleur met een gelige ondertoon en al hoewel het misschien niet de beste match is voor mijn lichte huid, ben ik wel gek op zulke kleurrijke nagels. De uitstraling van dit kleurtje is lichtvoetig, vrolijk en fris! En aangezien ik dat zelf niet bepaald altijd ben (nou ja, fris als in schoon hopelijk wel), dan maar tenminste mijn nagels wel, haha!

The color is called Kind Of Crazy and I can see why, because this is indeed a crazy fun color! This lime color is a bit on the yellow side and it might not be the best match to my fair skin tone, but I just love it! It got such a free spirited, happy feel about it and it's fresh and fun looking at the same time.


Ik draag twee laagjes in combinatie met een base- en topcoat. Hij brengt bij het eerste laagje wat streperig aan en je hebt dan ook minstens twee laagjes nodig om deze lak dekkend te krijgen. Ik kan je verder niets over de houdbaarheid op de nagels vertellen, omdat ik dit laagje vandaag voor het eerst op heb. Ik kocht deze nagellak bij de Duitse drogist DM voor € 1,55.

I wear two layers combined with a base and top coat. It's a bit streaky at the first application and you definitely need at least two layers to make it opaque. I can't tell you anything about the wear time because it's only been on my nails for today. I bought this P2 nail polish at a German drugstore for € 1,55.

1 comment:

  1. Ooooh, dat is een opvallende, gifgroene kleur. Minder geschikt voor mij denk ik

    ReplyDelete