Sunday, May 10, 2015

New in: Lipsticks and skin care from Estée Lauder & MAC

In dit artikel heb ik een kleine shoplog voor jullie met een paar mooie merken, dus lees snel verder!

EN: This is a small shoplog with big brands, so enjoy!

Het advanced night repair serum van Estée Lauder is een beauty topper als ik het moet geloven en daarom wilde ik die graag eens proberen. In de Ici Paris XL liep ik tegen deze huidverzorgingsset aan met miniaturen waaronder het beroemde serum. Ik ben benieuwd!
The advanced night repair serum is a beauty favorite of many, so I was curious to try it out myself but a full size is a bit expensive. Then I came across this set full of Estée Lauder skin care miniatures and that was the perfect excuse to buy it. I'm excited to try it out!

Mijn eerste lipstick van Estée Lauder: Desirable, een perzikkleurig nudekleurtje. Hij werd verkocht in een setje met een bijpassende lipgloss. Die combinatie moet ik nog eens proberen, maar met de lipstick ben ik alvast blij.
This is my first Estée Lauder lipstick: Desirable, a light nude peach color. It came in a set togehter with a matching lip gloss. I haven't tried the combination yet, but the lipstick alone I already like.

Ik wilde deze Viva Glam Miley Cyrus lipstick al op het vliegveld van LA kopen, maar daar was die uitverkocht bij de MAC counter... Nu heb ik hem toch weten te bemachtigen en het is mijn favoriete lipstick van dit moment!
I was already looking to buy this Viva Glam Miley Cyrus lipstick at the MAC counter at LAX but it was sold out there (like what?). Now it's mine after all and it's my new favorite lippy right now!

- MAC lipstick: € 19 (Viva Glam edition: Every cent of the selling price goes toward helping women, men and children living with and affected by HIV/AIDS)
- Estée Lauder lipstick+gloss: € 24,50 (25% discount at Douglas)
- Estée Lauder skincare set: € 24,94 (discounted at Ici Paris XL)

4 comments:

  1. De estee lauder lipstick lijkt me erg mooi en mac viva glam miley is ook super mooi!

    ReplyDelete
  2. Wat een fijne aankopen heb je gedaan =)
    Die MAC lipstick is echt een pareltje !
    Liefs Jorinda

    ReplyDelete
  3. hoe toevallig! die EL lipstick staat op mijn wishlist, heb er nog nooit een lipstick van gehad maar de kleur lijkt me zo perfect voor elke dag

    ReplyDelete