Wednesday, April 22, 2015

MATT DIP EYELINER by CATRICE

Van de Doll's Collection van Catrice nam ik op de gok de matt dipp eyeliner mee, omdat ik graag een matte eyeliner wilde hebben. Deze vloeibare eyeliner belooft mat en langhoudend te zijn en ondanks dat ik nooit goed overweg heb gekund met vloeibare eyeliners kocht ik deze om te proberen.

EN: English readers, please read on!

This eyeliner is part of the limited Doll's Collection by Catrice. I was never a fan of these kind of liquid eyeliners but this one changed my opinion about them in a positive way. I love this eyeliner! It's easy to use because of the steady felt tip and the eyeliner is really matt. It truly is long lasting as it stays on all day without fading or anything.

Ik ben helemaal om wat betreft vloeibare eyeliners! Deze is super! Hij brengt makkelijk aan, is langhoudend en uiteraard mat. Hij overleeft met gemak een middagje in de zon vertoeven en ook tijdens een drukke, stressvolle werkdag hoef ik niet bang te zijn dat deze eyeliner vervaagt of stempelt en dat terwijl ik redelijk vette oogleden heb. Wel draag ik altijd een oogschaduwbasis en een neutrale oogschaduw, dus ook als ik verder alleen eyeliner en mascara draag. Ik hoef er verder weinig over te zeggen. Op de foto's hieronder zie je hoe ik de eyeliner draag.




De matt dip eyeliner is een vloeibare eyeliner. Het kwastje is een stevige, vilten tip.

Ik ga er nog eentje proberen te scoren!

Prijs: € 2,99, te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

Welke eyeliner gebruik jij?

2 comments:

  1. Wauw, dat is echt mooi zwart. Dat verwacht ik niet altijd bij Catrice

    ReplyDelete
  2. Mooi pekzwart echt! En de finish vind ik ook goed zo.

    ReplyDelete