Sunday, March 22, 2015

Review: New H&M blusher

Na een week werken en bijkomen van mijn jetlag, wat niet echt is gelukt waardoor ik zo'n beetje het hele weekend heb geslapen, schrijf ik nu eindelijk weer een artikel. Voor mijn vakantie had ik notabene een paar artikelen als concept klaarstaan met de foto's erin, maar ik ben er nooit aan toegekomen om ze af te schrijven. Tot nu dan. Dit artikel is tenminste weer een begin, dus lees snel verder over de leuke blusher die ik bij H&M vond!

EN: After a week getting back to work in the office and trying to get over my jetlag, which of course didn't happen so that's why I slept almost all weekend, I'm finally writing another article for my blog. Before my vacation I had some articles already set up as a concept, but I never finished writing them. So at least this article is a start. Read on about the nice blusher I found at H&M!

Deze blush heeft niet echt een naam, al staat achterop wel de kleur Coral op het etiket gedrukt.
No name on this blusher, although it says 'Coral' on the label at the back.

Ik viel natuurlijk voor deze blush vanwege het leuke patroontje. Ook zit er een handig kwastje bij de blush dat zowaar nog best zacht en bruikbaar is.
Of course this blush caught my eye because of the cute design. Also, the brush comes in quite handy and to my surprise it's actually a soft and usable brush.

De blush geeft een prachtige, lichte koraalkleur die perfect is om een lichte huid subtiel op te warmen. Ik ben alleen niet zeker of deze blush ook goed overkomt op een getinte huid...
The color is a really pretty light shade of coral which warms up fair skin in a nice subtle way. However I am not sure how or if the color will show up on darker skin...

Deze blush kost € 3,99. Ik kocht hem in de oline shop van H&M.

I bought this blusher online in the Dutch department from the H&M online shop but I am pretty sure it's sold internationally, like i.e. in the US web shop for $ 4,95.

2 comments:

  1. Wat heeft deze blush inderdaad een heel leuk printje.

    ReplyDelete
  2. cute printje idd, de kleur vind ik precies niet zo speciaal

    ReplyDelete