Saturday, January 17, 2015

Opgemaakte producten november en december 2014

In dit artikel laat ik je de door mij opgemaakte producten van vorig jaar november en december zien. Het zijn er weer heel wat! Ik geef van elk product in het kort aan wat ik er van vond waardoor dit artikel dus eigenlijk vol mini reviews staat.

  • BB crème kwast - H&M: Over deze kwast schreef ik al eens een enthousiaste review en ik ben hem vorig jaar blijven gebruiken. Helaas begonnen na veelvuldig wassen de haren los te raken en daardoor is die nu aan zijn eind gekomen. Ik heb gelukkig al een reserve exemplaar klaar liggen!
  • Eyeliner Pen Extra Longlasting - Essence: Na verschillende eyeliners te hebben uitgeprobeerd van o.a. Artdeco en Physicians Formula, heb ik tussendoor weer eens deze budget eyeliner gebruikt die ik vroeger ook vaak gebruikte. Hij bevalt me nog steeds prima, maar de stift is na zo'n 2 maanden wel echt uitgedroogd. Tijd voor een nieuwe dus!
  • Dream Fresh BB cream - Maybelline: Deze BB cream heb ik al vaak gebruikt en er stond dan ook al eens een review op mijn blog. Ik vind het tot nu toe de fijnste BB cream die ik gebruikt heb.
  • Studio Nails Nail Polish Corrector Pen - Essence: Deze pen is heel handig om foutjes tijden het nagellakken te corrigeren. Er zitten extra stiftpunten bij, dus wanneer je punt door gebruik donker gekleurd is, kun je hem zo vervangen voor een nieuwe. Hierdoor gaat de pen best even mee. Ik moet niet vergeten een nieuwe aan te schaffen, want het is echt een superhandig ding!

  • Shampoo Normal - Neutral: Ik heb een gevoelige hoofdhuid en daarom heb ik deze shampoo gebruikt die geen parabenen, geen kleurstoffen en geen parfum bevat. De shampoo wast prima de haren schoon, maar doet verder niet zoveel qua verzorging, dus een conditioner of masker is onmisbaar in combinatie met deze shampoo.
  • Happy Buddha Foaming Shower Gel - Rituals: Dit is een heerlijk fris doucheschuim. De citrusgeur is enorm opwekkend en het schuim is lekker zacht.
  • Intensive Rescue Moisture Locking Body Lotion - Vaseline: Nou ik deze terugzie, weet ik weer dat ik hem opnieuw moet kopen. Dit is een ontzettend verzorgde body lotion zonder parfum. Ik vind hem heel fijn voor mijn huid.
  • Flake Away Body Scrub - Soap&Glory: De producten van Soap&Glory vind ik persoonlijk afschrikwekkend zoet ruiken, maar desondanks was dit wel een heel fijne scrub. Hij geeft de huid een zachte scrub en verzorgt gelijktijdig.

  • Mild Clarifying Lotion - Clinique: Deze lotion is eigenlijk een toner en je gebruikt hem dus na het reinigen van je gezicht. Er zit salicylzuur in dat exfoliërend werkt. Er zijn meerdere versies van deze lotion verkrijgbaar maar de milde is de enige zonder alcohol (wat uitdrogend en irriterend kan zijn voor de huid). Parfumvrij zijn de producten van Clinique sowieso. Inmiddels gebruikt ik alweer een tweede fles hiervan.
  • Gezichtscrème Vitaal - Decubal: Dit is een fijne, verzorgende gezichtscrème die zowel 's ochtends als 's avonds gebruikt kan worden. De crème is wat dikker, dus ik gebruik deze meestal alleen 's nachts. Er zitten geen irriterende stoffen in en hij zit in een hygiënische pompflacon. Deze koop ik wel vaker!
  • Dramatically Different Moisturizing Lotion+ - Clinique: Tijdenlang was ik gek op deze crème en kocht ik hem steeds opnieuw, maar ineens heeft hij mijn aandacht een beetje verloren. Misschien doordat ik me steeds meer in huidverzorging ben gaan verdiepen en er zo achterkwam dat deze lotion eigenlijk niet zoveel bijzondere stoffen bevat. Ik ben dus overgestapt op andere crèmes.

  • Nagellakremover HEMA: Deze is simpel en effectief. Hij zit niet voor niets bij mijn favorieten van 2014!
  • Crèmespoeling - Balea: Dit is een fijne crèmespoeling die mijn haar verzorgt, maar niet verzwaart. Deze had ik eigenlijk best opnieuw kunnen kopen, maar ik heb er de laatste keer in de Duitse DM niet aan gedacht.
  • Classic tandpasta - Zendium: Dit is mijn favoriete tandpast die in vrijwel elk opgemaakt artikel voorbij komt. Hij is vrij mild en dat vind ik juist prettig!
  • White Now tandpasta - Prodent: Deze tandpasta is één van de weinige whitening tandpasta's die ik fijn vind, want hij is niet zo scherp. De tandpasta is blauw (dat is even wennen!) en geeft daardoor een instant whitening effect aan de tanden. Ze lijken dus gelijk witter!
  • Tea Tree Oil - Thursday Plantation: Dit is 100% Australische tea tree olie die te koop is bij Etos. Ik gebruik het voor het aanstippen van puistjes, het verminderen van jeuk van muggenbulten, het desinfecteren van wondjes en het helpen genezen van nieuwe oorbelgaatjes. Inmiddels heb ik alweer een ander flesje tea tree olie in gebruik.

  • Invisible Dry deodorant - Dove: Hiervan maakte ik een normale bus en een mini op. Deze deodorant geeft niet af op kleding. Prima deodorant, maar ik vind de original-versie toch nog altijd de fijnste!
  • Zen parfum - Shiseido: Deze geur vind ik heerlijk. De geur is zacht en vrouwelijk. Doordat het geen overheersende geur is, kan die altijd en ik droeg hem dan ook dagelijks, behalve dat ik hem in de zomer heb afgewisseld met Dreams Unlimited Sun Fresh van The Body Shop. Ik ben heel zuinig met parfum (want overdadig naar parfum ruikende mensen vind ik weerzinwekkend) en ook nog eens heel kieskeurig. Ik heb dan ook nooit meer dan twee, maximaal drie parfums in huis en ik ben trouw aan geuren die ik lekker vind ruiken. Intussen heb ik mijn oude favoriet Pure White Linen Light Breeze van Estée Lauder gekocht, maar ik wil ook weer een nieuwe fles Zen.

Over wattenschijfjes kan ik kort zijn: Ik kan niet zonder! Ik maakte de vorige twee maanden wattenschijfjes van Kruidvat en Aldi op, maar zoals je inmiddels wel weet, zijn die van Demak'Up favoriet bij mij. Al maak ik wel eens een uitstapje tussendoor naar een ander merk, zoals hier dus het geval was. Deze zijn ook prima, maar iets minder zacht.

Wil je ook de mini reviews lezen van andere door mij opgemaakte producten in 2014, klik dan op de onderstaande links:
- Opgemaakte producten september en oktober 2014
- Opgemaakte producten juli & augustus 2014
- Opgemaakte producten mei & juni 2014
- Opgemaakt in maart en april 2014 (filmpje!)
- Opgemaakte producten januari & februari 2014

2 comments:

  1. Wow, wat heb je veel opgemaakt! Ontzettend leuk om te zien.

    ReplyDelete