Friday, December 12, 2014

Nagellak: Must-Have STEELetto - Catrice

Het lakje dat ik begin deze maand droeg, is Must-Have STEELettto van Catrice, een metallic lilakleurige lak. Deze lak verblindt je met zijn shine, kijk mee!

Toen ik deze lak kocht (zie shoplog) zat ik in een lila-fase. Ken je dat, dat je ineens meerdere producten in een bepaalde kleur koopt? Zo kocht ik toen ook de lilakleurige oogschaduw Stunning Stucco van de Viennart collectie van Catrice en even daarvoor had ik ook al een chubby stick shadow tint for eyes van Clinique gekocht in de tint Lavish Lilac. Die heb ik trouwens nog niet laten zien, maar dat komt misschien nog eens. Goed, nu terug naar deze supermetallic nagellak van Catrice. Je moet ervan houden, maar ik vind het een coole kleur!


In twee laagjes dekt de nagellak zeer goed en hij droogt ook nog eens behoorlijk snel. Met het licht erop gaat die nog meer glanzen. De foto hieronder is met de flits gemaakt en dan is dat effect goed zichtbaar.

De foto hieronder geeft de kleur in daglicht goed weer. Het is een ijzige, glanzende lilakleur. Ik zou hem zo de hele winter willen dragen!

Deze nagellak kost € 2,99 en is verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister.

Wat vind jij van deze kleur en de metallic finish?

1 comment:

  1. Hé, ik heb dat ook dat in bepaalde periodes ik naar bepaalde kleuren toe trek!

    ReplyDelete