Monday, December 29, 2014

Nagellak: Donkerblauw!

Deze twee blauwe nagellakken heb ik nog niet zo lang geleden toegevoegd aan mijn stash. De Velvet Matte nagellak 015 Midnight Kiss van Rimmel heeft een matte finish. De nagellak van MUA heeft bijna dezelfde naam, namelijk Midnight. Dit lakje heeft een glanzende finish met shimmer erin. Ik combineerde ze op mijn nagels, dus kijk mee naar het resultaat!

Ik was benieuwd naar de Velvet Matte nagellak van Rimmel. De nagellak lakt wat moeilijk, omdat die vrij streperig lakt. Dit viel me eigenlijk een beetje tegen. De nagellak van MUA heeft heel wat laagjes nodig om dekkend te zijn, want hij is erg dun en transparant.



De grootste tegenvaller is echter de houdbaarheid van de Velvet Matte nagellak. Al op de eerste dag kwamen er krassen in de lak op mijn nagels. De hechting van de lak op de nagel is dus erg matig, want het is een enorm kwetsbare lak. Een topcoat zou kunnen helpen, maar dan is het matte effect natuurlijk wel verdwenen. De nagellak van MUA houdt wel goed, al vraagt deze dus heel wat geduld met het aanbrengen. Beide nagellakken hebben mij een beetje teleurgesteld qua kwaliteit. Alleen de nachtblauwe kleur zou me misschien kunnen overhalen om één van beide nog eens te dragen.


Velvet Matte nagellak van Rimmel kost € 6,99. De nagellak van MUA kost € 2,49.

Draag jij wel eens donkerblauwe nagellak?

3 comments:

  1. Wat jammer dat de Rimmel lak zo slecht blijft zitten. Dat zou toch niet mogen...

    ReplyDelete
  2. Wat jammer zeg dat de nagellak van Rimmel maar zo kort blijft zitten :(

    ReplyDelete
  3. Mooie kleur nagellak heb je zeg! Heel erg mooi!

    ReplyDelete