Wednesday, December 31, 2014

FOTD: New Year's Eve

Klaar voor oud&nieuw? Ik wel! Ik laat in dit artikel mijn face of the day zien. De look is heel anders geworden dan ik in mijn hoofd had. Veel meer glans en glitter, maar wat maakt het uit op een dag als vandaag. Ik loop gewoon de hele dag met glitters rond, omdat het kan! Kijk mee!

Ik ga niet alle producten opnoemen, omdat het gewoon teveel is om op te noemen, maar wel de belangrijkste of opvallendste van deze look. Zo heb ik eindelijk de pink+rose pigments set van de Holiday collectie van MAC heb gebruikt, omdat ik zo graag de oranje, bronzen glitter wilde gebruiken. Die heb ik onder mijn oog gebruikt en verder heb ik de pigments op mijn ooglid gebruikt. Ook al heb ik de glitters aangebracht met speciale glittergel, wat fall out kon ik helaas niet voorkomen...



Op mijn gezicht draag ik Fit Me! foundation van Maybelline in de kleur 115 Ivory. Dit heb ik afgepoederd met finishing translucent powder van HEMA. Op mijn wangen heb ik Eversun powder blush van MAC. Op mijn lippen heb ik Nude Nouveau lipstick ui de Viennart collectie van Catrice. Dit is een nudekleurtje met shimmer en dat maakt hem net wat feestelijker dan een everyday, matte nude.


Heb jij je al speciaal voor vanavond opgemaakt?

Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling en een gelukkig 2015!!!

4 comments: