Tuesday, November 18, 2014

Opgemaakte producten september en oktober 2014

Deze hadden jullie nog van mij te goed; de door mij in september en oktober opgemaakte producten. Dat zijn er weer heel wat. Lees snel verder voor mini-reviews van de producten!

Reinigingsproducten voor het gezicht:
Ik draag voornamelijk langhoudende oogmake-up, dus daarvoor heb ik altijd een krachtige oogmake-up remover nodig. De augen make-up entferner van Balea (uit de Duiste DM) doet zijn werk wel, maar hij is wel wat vettig. Hij is oké, maar ik zou hem niet opnieuw kopen. Het micellair reinigingswater van Garnier is superfijn. Volgens mij heb ik inmiddels al een derde fles hiervan in gebruik. Ik gebruik hem als ik thuis kom om mijn gezichtsmake-up eraf te halen en ik gebruik het altijd voor mijn ogen na het gebruik van een vettige oogmake-upremover zodat mijn oogleden daarna niet meer vettig zijn. Ook haal ik restjes van lipproducten ermee weg en voor het verwijderen van swatches is dit ook goed spul. De facewash van Neutral is ook op. Deze facewash komt als schuim uit een pompje en is heel mild. Doordat er geen parfum in zit, ruikt die wel een beetje muf, maar hij is verder fijn in gebruik en totaal niet agressief of irriterend voor de huid. De microdelivery exfoliating facial wash van Philosophy mis ik alweer nu ik erover schrijf. Dit is een mild scrubbend en exfoliërend product voor het gezicht. Het product is wat duurder dan gemiddeld (in vergelijking tot drogisterijproducten), maar wel heel zuinig in gebruik, want ik heb er een half jaar mee gedaan. Ik gebruikte het een paar keer per week en mijn huid werd er steeds weer superzacht van. Het enige nadeel was dat de dop af en toe een beetje verstopt raakte, maar ja. Ik heb nu trouwens een ander fijn reinigingsproduct van Philosophy in gebruik, dus daarover een andere keer meer!

Drie fijne producten en een misser...
Droogshampoo gebruik ik slechts af en toe. De grote bus original droogshampoo van Batiste was dus pas na lange tijd leeg. Ik vind de droogshampoo van Batiste beter werken dan die van Andrélon of Kruidvat eigen merk en ik heb alweer een nieuwe variant van Batiste droogshampoo in mijn badkamer staan. Deep sleep dreamy pillow & body mist van The Body Shop is zo'n product dat ik altijd weer opnieuw koop. Ik spray er elke nacht een beetje van op mijn kussen en ik geloof er zelf echt in dat ik hierdoor sneller inslaap en prettiger slaap. De tube anti-age zonnebrandcrème voor het gezicht en decolleté van Garnier is leeg. Ik vond deze wel prettig werken en de tube heeft ook een handig formaat om mee te nemen. Wat trouwens grappig is om te vermelden; op het vliegveld van Inverness, Schotland, werd deze zonnebrandcrème die ik in mijn handbagage meehad aan een test onderworpen! Volgens de douanier ging het om een regular test (ja ja!), maar nog nooit eerder heb ik meegemaakt dat ze op een vliegveld een product op stoffen erin gingen testen. Ik had trouwens een zakje vol vloeistofhoudende producten, maar schijnbaar was deze het meest interessant voor de test. Er was trouwens niks mee aan de hand hoor! De invisible dry deoroller van Dove is gelukkig op. Ik ben gewoon niet van de deodorantrollers. Het blijft plakkerig aanvoelen na gebruik, hoe ik het ook aan breng. Nee, geef mij maar een spray!

Zeep, douchegel en scrub:
De amandelmelk crèmezeep van Biocura (Aldi) heeft bij mijn wastafel gestaan om mijn handen mee te wassen. Ik vond de amandelmelkgeur een beetje te zoet en overheersend. Er zijn wel andere variante die ik lekkerder vind. De sensual & oil douchegel van Fa vind ik heerlijk! Deze douchegel met argan-, marula- en amandelolie is heerlijk verzorgend en de geur is warm en kruidig. Deze zou ik nog wel eens opnieuw kunnen kopen. Ook is de Good Luck scrub van Rituals op. Dit is een frisse lichaamsscrub sweet orange & cedar wood. De scrubs van Rituals zijn echt de fijnste scrubs die ik ken!

Altijd weer die wattenschijfjes...
Demak'Up wattenschijfjes, wat moet ik er nog over zeggen? Ze zijn gewoon fijn! Ook heb ik reinigingsdoekjes opgemaakt waar ik eerder al een review van plaatste.

Random stuff:
De tandenstokers van Jordan hebben jullie ook al tig keer voorbij zien komen. Deze gebruik ik dagelijks. Ik heb altijd oil control paper in mijn tas en deze van Essence heb ik nu dus opgemaakt. Dit zijn anti-glimpapiertjes. De mini-tandpasta van Sensodyne heeft mij vergezeld tijdens mijn laatste tripjes. Deze tandpasta verdraag ik net als die van Zendium goed, want ik kan niet goed tegen heel scherpe tandpasta's.

Onderstaande producten zijn niet geheel op, maar ze hebben hun beste tijd gehad.
De quick & easy sponge nail polish remover van Essence werkt prima, maar de spons in het potje had zijn beste tijd gehad. Eigenlijk zou ik dit soort removers alleen voor gewone nagellak moeten gebruiken, want glitternagellak schuurt de spons kapot. Ik heb nu die van Bourjois in gebruik en de spons daarvan kan gelukkig wat meer hebben. De oogdruppels van Etos voor droge of gevoelige ogen gebruik ik regelmatig. Oogdruppels zijn na opening maar drie maanden houdbaar, dus al is het potje nooit leeg, ik vervang hem dan toch maar. De high precision liquid liner van Artdeco (te koop bij Douglas) is zo'n liner met een echt kwastje en dus geen vilten stiftpunt. Dit is een fijne eyeliner, maar hij ging minder lang mee dan de Eye Booster 2-in-1 Lash Boosting Eyeliner + Serum van Physicians Formula (USA).

Ik ben deze maand ook al weer aardig op weg met het opmaken van producten, dus die ga je terug zien in het laatste opgemaakt artikel van dit jaar!

Bekijk ook mijn eerdere artikelen van dit jaar met opgemaakte producten:
- Opgemaakte producten juli & augustus 2014
- Opgemaakte producten mei & juni 2014
- Opgemaakt in maart en april 2014 (filmpje!)
- Opgemaakte producten januari & februari 2014

2 comments:

  1. Wow, wat heb je veel opgemaakt! De droogshampoo's van Batiste vind ik de beste!

    ReplyDelete