Thursday, November 27, 2014

Nails of the Day!

Gewoon weer eens een nails of the day! Lees verder voor meer foto's!

De laatste tijd droeg ik steeds donkere lakjes en nu had ik weer eens zin in wat anders. Ik koos een ijsblauwe kleur als basis met daarover flink wat holografische glitters. Zelf vind ik het erg leuk geworden!


Op onderstaande foto, die een beetje onscherp in het licht van de lamp is genomen, zie je het effect van de special effect topper goed.

Als basiskleur heb ik twee laagjes Ocean Porcelaine van L'Oréal Color Riche aangebracht met daar over heen een laagje Hello Holo nail art special effect topper van Essence.

Draag jij wel eens een special effect top coat?

2 comments:

  1. Ik weet niet waarom, maar bij het kijken naar je nagels springen mij beelden uit de film Frozen binnen :) Sneeuwvolle nagels zeker? :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, ja het zijn zo inderdaad wel icy nails! Daarom vind ik deze combinatie wel goed bij deze tijd van het jaar passen ;)

      Delete