Saturday, November 22, 2014

Nagellak: Electric - BE Creative Make Up

BE Creative Make Up wordt alleen bij Ici Paris XL verkocht. Het merk heeft een beetje onopvallend imago als je het mij vraagt, want ik kom het maar weinig tegen op blogs en dergelijke. Wel heeft het merk kwalitatief goede, betaalbare producten en een zeer uitgebreide keuze in kleuren, ook voor foundation bijvoorbeeld. Ik had al een bronzing brush en een blush van het merk en sinds een week heb ik er ook een lipstick en een nagellak van in huis. Vandaag laat ik de nagellak Electric zien, kijk mee!

Ik ben de laatste tijd fan van blauwe nagellak. In de zomer kocht ik nog Blueberry van Barry M. Dit seizoen ga ik een tintje donkerder met Electric. Ook kocht ik afgelopen week nog de matte, donkerblauwe nagellak Midnight Kiss van Rimmel die je ook zeker nog voorbij zal zien komen op mijn blog. Grauwe dagen verander ik zo gewoon in blauwe dagen!

De grote dop is eigenlijk niet de echte dop. Gelukkig maar, want zo'n grote dop is helemaal niet handig om vast te houden tijdens het lakken. Het flesje is simpel, maar praktisch vormgegeven.

Deze nagellak heeft een lang, dus kwastje waar wel precies mee te werken valt, maar je zult de nagellak hierdoor wel in meerdere stoken moeten aanbrengen.

Op de foto's hieronder draag ik twee laagjes. De nagellak dekt goed en droogt redelijk snel.


Afgelopen week heb ik de nagellak vier dagen kunnen dragen zonder opvallende chips, maar toen had ik er wel een basecoat onder en topcoat over. Dan zijn mijn nagels ook wat gladder dan hier op de foto's waar ik enkel en alleen Electric draag. Wel is de nagellak op ziczelf al mooi dekkend en glanzend. De kwaliteit vind ik erg goed en ik zal hierdoor zeker vaker een kijkje nemen bij de nagellak van BE Creative Make Up.

De nagellak kost € 7,99 en is te koop bij Ici Paris XL.

Heb jij al eens kennisgemaakt met de nagellak van BE Creative Make Up?

3 comments: