Tuesday, October 14, 2014

Nagellakcombi: Feathers

De nail foundation van P2 in de kleur 020 Silk is een stijlvol nudekleurtje, maar ik had het al snel weer gezien, dus daar kwam het Feathers-lakje van Nails Inc. in de kleur Edinburgh als geroepen. De combinatie laat ik je zien in dit artikel, dus lees snel verder!

Wanneer je Edinburgh in meerdere laagjes aanbrengt, krijg je echt het vereneffect. Ik heb hier maar één laagje over de nail foundation aangebracht en nu doen de vrolijke streepjes me meer aan sprinkles denken waarmee je een cake versiert.




Ik had er trouwens wel een topcoat overheen gedaan (van Mavala), want anders voel je de streepjes erg. Deze nagellakcombi heeft zo nog meerdere dagen op mijn nagels gezeten!

Draag jij graag nudekleurige nagellak of kan het je niet opvallend genoeg zijn?

4 comments:

  1. Mooi! Het p2 lakje is ook erg mooi

    ReplyDelete
  2. Ik vind dit eigenlijk wel een hele leuke combi!

    ReplyDelete