Saturday, October 25, 2014

Fa Vitamin & Power shower gels

Opstaan uit bed wordt er niet makkelijker op nu het steeds kouder en donkerder is 's morgens. Nu ben ik nooit een ochtendmens geweest en ik heb sowieso een douche nodig om 's morgens een beetje wakker te worden. Een frisse douchegel helpt hierbij. De Vitamin&Power shower gels van Fa krijgen mij wel wakker!

De Fa Vitamin&Power douchegel is er in twee varianten. Beide douchegels ruiken fruitig en hebben een milde Ph-neutrale formule.

Vitamin E+Guava is groen. Deze vind ik zacht, zoet en fruitig ruiken.

Vitamin C+Pink Grapefruit is rood. Deze heeft een heerlijk verfrissende geur!

De douchegels bezorgen mij vooral een heerlijke geursensatie! Ze zijn niet extra verzorgend, maar ze drogen mijn huid ook niet uit. Mijn favoriet is Pink Grapefruit, omdat die zo fris is, dat ik er echt wakker van word 's morgens. Deze gebruik ik dus graag op doordeweekse ochtend en ik moet zeggen dat ik mijn andere douchegels zelfs links laat liggen, omdat ik deze zo fijn vind! De variant met de Guava-geur gebruik ik het liefst in het weekend.

De douchegels zijn ook nog eens fris gekleurd!

Deze FA douchegels kosten in de winkel € 3,29 per stuk. Ook zijn de douchegels online verkrijgbaar bij drogistplein.nl. Deze online drogisterij verkoopt heel veel merken en producten met korting! Op dit moment is er ook leuke actie waarbij je met de code DRHOOG14 maar liefst 25% korting krijgt op Dr. van der Hoog.

Ken jij deze douchegels al of gebruik je wel eens andere douchegels van Fa?

Ps. Dit artikel bevat producten die mij zijn toegestuurd om te reviewen.

4 comments:

  1. Die met vitamine c heb ik al eens gehad, heerlijk! De andere lijkt me ook heel fijn x

    ReplyDelete
  2. Fa is altijd goed! Deze lijken me heerlijk!

    ReplyDelete
  3. Lijken me hele fijne douchegels!

    ReplyDelete
  4. Heb ze ook toegestuurd gekregen en vind ze top! Zo lekker ruiken !

    ReplyDelete