Wednesday, October 29, 2014

Essence - Rock Out!! multicolour blush

Essence is sponsor van de aankomende MTV European Music Awards. Voor die gelegenheid is er ook een limited edition collectie gelanceerd. Deze speciale collectie heet Rock Out!! en één item viel mij gelijk op: de mooie, veelkleurige blush!

Eindelijk weer eens een bijzondere blush in een combinatie van koele tinten roze en paars. Ik vind warme blushes ook mooi, maar bij mijn lichte huid staan koele tinten goed, dus die gebruik ik dan ook graag. Deze blush van Essence doet mij zelfs een beetje denken aan Azalea Blossom blush ombre van MAC.


Is die niet mooi zo?

Ik heb verschillende swatches gemaakt. Links zie je een mix van alle drie de kleuren en daarnaast heb ik elke kleur apart geswatched. De blush heeft voldoende pigment en een mooie, subtiele glans.

Hieronder zie je de blush op mijn wangen:

Zoals je ziet, geeft deze blush een zachte, roze glow op mijn wangen. Ik vind het een aanrader wanneer je van koele tinten houdt. Dit is echt een mooie blush wat mij betreft!

De blush is in oktober/november te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor € 3,39.

3 comments:

  1. Ik ben toch wel iets van de warmere tinten, dus dit had ik al verwacht. Maar hij staat je wel goed.

    ReplyDelete
  2. Ik vind hem erg mooi, stom dat ik hem heb laten liggen!

    ReplyDelete
  3. Ik heb er al veel goeds over gehoord, ik ga hem zeker aanschaffen!

    Liefs,
    Eva

    ReplyDelete