Tuesday, September 16, 2014

Shoplog Kruidvat: Nieuwe Catrice make-up en meer!

In een paar dagen tijd bezocht ik twee keer Kruidvat. De eerste keer ging ik voor een algemene boodschap, maar natuurlijk viel mijn oog op het nagelfestival waarbij op alle nagellak 1+1 gratis geldt. Ook zag ik dat de schappen van Catrice en Essence waren leeggehaald, klaar om uitgebreid te worden. En daarom moest ik dus nog een keer terug!

Al een hele tijd wilde ik de infallible nagellak van L'Oréal proberen en dit was mijn kans. Ik kocht de kleur #010 Keep Up Magenta. Ook kocht ik een color riche nagellakje met special effect, namelijk #890 Masque Lover (Granite Effect) van L'Oréal. Deze ga je zeker terugzien op mijn nagels!
De infallible nagellak kost € 10,99 en de color riche nagellak kost € 5,99. De 1+1 gratis actie op nagellak geldt tot en met 21 september a.s. Je kunt combineren wat je wilt, want het wordt verrekend als 50% kassakorting per twee nagelproducten.

Toen ik voor de tweede keer bij Kruidvat terugkwam, waren de nieuwe, uitgebreide schappen van Catrice en Essence gevuld. Van Catrice nam ik een blush, lip pencil, volumegevende lipgloss en concealer mee.
Illuminating blush 010 I Am Nuts About You (€ 3,99), ultimate stay lipliner 080 Mauve, Me Tender! (€ 2,39), volumizing lip booster (€ 3,59) en de velvet finish concealer 010 Velvet Ivory (€ 4,59).

Van Essence kocht ik de Soo Glow! highlighter #20 Bright Up Your Life (€ 2,89). Deze highlighter brengt aan als een crème, maar zit daarna als een poeder op de huid. Heel apart. Het effect hiervan is erg mooi!

Swatches van links naar rechts: Essence Soo Glow! highlighter #20 Bright Up Your Life, Catrice velvet finish concealer 010 Velvet Ivory, Catrice illuminating blush 010 I Am Nuts About You, Catrice ultimate stay lipliner 080 Mauve, Me Tender! en Catrice volumizing lip booster.
De concealer heb ik al gedragen vandaag onder mijn ogen en hij voelt erg fijn aan. Hij trekt helemaal niet in de fijne lijntjes. Ik ben nu ook wel benieuwd naar de nieuwe velvet finish foundation! Ook heb ik de volumizing lip booster al opgehad. Door de menthol die een beetje tintelt, geeft die de lippen net wat meer volume. Meestal vind ik glossjes met menthol niet fijn, maar deze vind ik prima te dragen, want hij irriteert niet en plakt ook niet al te erg. De blush, highlighter en het lippencil moet ik nog dragen, maar op de swatches zien deze producten er al niet verkeerd uit. Dat belooft wel wat!

Ik kocht ook een eau de toilette in een handig meeneemformaat. Dit is N15 Orange Blossom van The Master Perfumer (ontwikkeld voor Kruidvat). De geur wordt omschreven als een frisse mix van grapefruit, sinaasappelbloesem en muskus. Deze geur is inderdaad heerlijk fris! De tasverstuiver met een inhoud van 15 ml kost € 3,49 en een groter flesje van 50 ml kost € 7,99. Ik heb meerdere geuren geroken en ze vallen me zeker niet tegen. Wel vervliegen ze wat snel, dus juist daarom is zo'n tasverstuiver handig om te hebben en mee te nemen!
 
Wat vind je van mijn make-up aankopen? Heb je de geuren van The Master Perfumer al eens geroken?


5 comments:

  1. Wat een leuke aankopen =)
    Vooral de nieuwe producten van Catrice !!
    Liefs Jorinda

    ReplyDelete
  2. Zo'n tasverstuiver lijkt me erg handig!

    ReplyDelete
  3. hele leuke aankopen! Vooral de tasverstuiver en de blush van catrice..

    ReplyDelete
  4. Heb ook de eau de toilette gekocht bij Kruidvat. Gelijk heb je om dat op je blog te zetten want hij ruikt zeer goed en handig om mee te nemen. Heb er zelf ook iets van geschreven op mijn blog :)

    ReplyDelete