Saturday, September 6, 2014

Nagellak: Naked Glow - Models Own

Bij Forever 21 in Antwerpen kocht ik twee nagellakjes van Models Own (zie shoplog). Eén daarvan is de nudekleurige Naked Glow die ik in dit artikel laat zien!

Nudekleurige nagellak vind ik altijd lastig (net als nudekleurige lipstick). Zulke kleuren kunnen soms helemaal verkeerd uitpakken. Dat is niet het geval bij Naked Glow, want ik vind dat ik deze nude kleur wel hebben kan. De nagellak komt uit de Hyper Gel lijn van Models Own. De Hyper Gel nagellak heeft een hoogglanzende finish al is de nagellak zelf wel creamy.

Op de foto's draag ik twee laagjes op een basecoat van Essie. Ik heb geen topcoat gebruikt en de nagellak bleef zo'n vier dagen mooi zitten. De lak heeft wel een aardig lange droogtijd. De nagellak dekt goed, maar ik kreeg wat luchtbelletjes in de lak (en nee, ik heb het flesje niet heftig geschud!). Gelukkig vallen die nauwelijks op.



Deze neutrale kleur draag ik ook graag op mijn teennagels. Ik heb ook nog de roze kleur Searing Pink gekocht en die heb ik ook al met plezier gedragen. Die kleur ga je dus zeker nog terugzien op Laura's Beautyblog!

De Forever 21 in Antwerpen verkoopt make-up van Models Own, maar ik weet helaas niet of de Forever 21 in Amsterdam dit ook al verkoopt. Wel weet ik dat het merk vrij recent geïntroduceerd is bij Forever 21, dus ik verwacht dat het bij elk filiaal wel te koop zal zijn te zijner tijd. Deze nagellak kost € 6,00.

Wat vind jij van deze kleur?

1 comment: