Saturday, October 4, 2014

Nagellak: Magic Autumn

Zwarte nagellak als basis met glitternagellak erover geeft een magisch effect. Helemaal leuk voor deze tijd van het jaar, als je het mij vraagt. Lees verder om het resultaat te zien!

Op drie nagels draag ik de zwarte nagellak met gouden glitter erover, maar ik heb op twee nagels rode glitterlak aangebracht als onverwacht accent. Deze combinatie bleef goed zitten en ik had er dus een paar dagen plezier van.


De nagellak:
- Black Out - Rimmel 60 Seconds
- Walk of Glitters - Catrice Luxury Lacquers
- Million Dollar Baby - Catrice Million Styles

Wat vind jij van deze combinatie?

2 comments:

  1. Het geeft inderdaad een leuk effect!
    Ps. leuke blog heb je! Ik volg je nu via Bloglovin'

    Liefs,
    Eva

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks en wat leuk dat je me volgt, ik zal jouw blog ook even bekijken!

      Delete