Wednesday, September 10, 2014

Maybelline Color Drama intense velvet lip pencils x4

Zodra ik had vernomen dat Maybelline matte lip pencils ging verkopen, wilde ik ze proberen. Eerst kocht ik er twee, maar al snel kocht ik er nog twee, zo enthousiast ben ik en in dit artikel laat ik ze alle vier zien. Met swatches, dus kijk snel verder!

De Color Drama intense velvet lip pencils zijn dikke, matte lippotloodjes die je gebruikt om je lippen van een mat kleurtje te voorzien. Het is dus eigenlijk een matte lipstick in potloodvorm. Het pigment is geweldig en er zijn negen uiteenlopende kleuren in het assortiment opgenomen.
De potloodjes zijn van hout en daar ruikt het product dan ook een beetje naar. Je moet ze slijpen met een grotere puntenslijper, want ze zijn dikker dan een normaal potlood. Je gooit ze zo in je tas, al moet je er wel op letten dan de dop er niet per ongeluk af gaat. Ik kan me herinneren dat ik jaren geleden zo'n soort lip pencil van The Body Shop had. Grappig dus, dat Maybelline nu weer opnieuw met zoiets komt.

De lippotloden zijn creamy met een matte finish. Vooraf je lippen scrubben is een must, want velletjes vallen wel wat sneller op door een matte kleur. Ook een lipbalm erbij gebruiken is geen overbodige luxe. Ik vind de lip pencils verder makkelijk in gebruik en door de matte finish die wat droger is dan een lipstick, blijft de kleur in elk geval goed zitten. Als mijn lippen wat droger zijn, draag ik graag een beetje lipbalm over de lip pencil. Dan lijkt het wat meer of je een lipstick draagt.

 Ik kocht vier kleuren die je hieronder op de swatches ziet. Van links naar rechts: #150 Fuchsia Desire, #420 In With Coral, #630 Nude Perfection en #410 Fab Orange.

Hieronder zie je de kleuren op mijn lippen. Met de klok mee beginnend linksboven: #630 Nude Perfection, #420 In With Coral, #410 Fab Orange en #150 Fuchsia Desire.

De kleuren zijn echt prachtig en ze hebben allemaal wel iets. Nummer 630, Nude Perfection, maak ik graag net iets frisser met een roze lipgloss erover heen. Deze potloodjes zijn namelijk ook heel goed als basis te gebruiken onder een lipstick/lipgloss. Zo blijft je kleur nog langer zitten. De roze kleuren, nummer 420 en nummer 150 vind ik sowieso mooi. Nummer 410, Fab Orange, is een kleur die ik nog een beetje moet durven dragen. Ik vind het meer rood dan oranje. Het aparte is dat je normaal gesproken minder witte tanden lijkt te hebben met warme, rode kleuren, maar dat dat bij deze kleur niet het geval is gelukkig.

Ik vind ze supertof en zou het liefst alle negen kleuren kopen. Tot nu toe heb ik vooral #630 Nude Perfection en #150 Fuchsia Desire gedragen, maar de andere twee kleuren vind ik ook zeker niet verkeerd! Wat mij betreft zijn deze lip pencils echte aanraders!

De intense velvet lip pencils kosten € 6,99 per stuk, maar Etos heeft tot en met 14 september een 1+1 gratis actie op alle make-up van Maybelline. Zo kun je er mooi twee scoren voor € 6,99. Ik heb dus ook lekker van deze actie gebruik gemaakt!

Wat vind je van deze Color Drama intense velvet lip pencils?

4 comments:

  1. Ze zien er wel heel erg goed uit! Ik vind 420 het mooiste.

    ReplyDelete
  2. Wat een pigment! Ik denk dat ik 410 het mooiste vind.

    ReplyDelete
  3. Fijne review! Mij lijkt nummertje 420 het mooiste.

    ReplyDelete
  4. mij lijkt nummer #150 het mooist want ik draag altijd wel van dat soort kleuren

    ReplyDelete