Wednesday, August 6, 2014

Complete look of the Day: outfit & make-up!

Afgelopen maandag was het een zonnige dag en ik had zin in een zomerse, vrouwelijk look. Wat ik aanhad? Dat zie je in dit artikel en ik laat ook nog even mijn make-up erbij zien. O ja, ik ben vorige week vrijdag naar de kapper geweest, dus kijk snel verder!

Mijn haar heb ik in een klassieke boblijn laten knippen, schuin oplopend naar achteren dus. Dat had ik jaren geleden al eens en dit jaar ben ik in stapjes van lang haar terug gegaan naar een bob. En het bevalt me goed! Ik kan nog net een staartje trouwens, dus dat is wel handig. Met het kleuren van mijn haar ben ik dit jaar wat minder enthousiast. Het is gewoon zo slecht voor je haar en mijn eigen haarkleur bestaat al uit verschillende tinten waarbij het zomers vanzelf wat blonder wordt. Dat laat ik dus maar even voor wat het is, want met mijn huidige kapsel ben ik heel blij sinds de laatste knipbeurt!



Outfit:
- Losvallende blousetop: New Yorker
- Rok: Primark
- Sandalen met hak: Tamaris

Het rokje is zwierig. Door de lengte vond ik het eerst lastig combineren, maar inmiddels weet ik er wel raad mee. De sandalen heb ik vorig jaar in de sale gekocht. Ze lopen prima!

Op mijn nagels draag ik Searing Pink Hyper Gel nagellak van Models Own die je in mijn laatste shoplog van mijn shopmiddag in Antwerpen voorbij zag komen. Ik heb hem vandaag nog steeds op.
De ring is een stalen ring die ik tijdens mijn vakantie op Madeira heb gekocht. Ik vind stalen sieraden erg fijn, omdat ze duurzaam zijn. Ze roesten en verkleuren niet zoals bij andere metalen nogal snel het geval is. Ook vind ik het net wat stoerder ogen dan zilver. De ovalen oorringen komen van Twice as Nice en ja, ook die zijn van staal. Deze heb ik laatst in Antwerpen gekocht.

Mijn oogmake-up heb ik rustig en naturel gehouden, omdat ik al een opvallende lipstick droeg, namelijk Viva Glam Nicki van MAC. Je ziet het hier niet zo goed, maar dit is een behoorlijk opvallende roze kleur. Op mijn huid draag ik trouwens BB cream voor de vette huid van Garnier. Daar had ik een tester van. Alleen heb ik geen vette huid en aan het einde van de dag zag ik alweer wat velletjes, dus helaas is deze verder goede BB cream niet voor mij geschikt.

 
Zou jij deze outfit dragen?

6 comments:

  1. Ik vind het rokje zo leuk.
    Liefs xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja he! En het is ook zo'n rokje dat altijd kan. Door de lengte ervan kan ik het naar mijn werk dragen en het is toch ook lekker luchtig en daardoor fijn voor warme dagen.

      Delete
  2. Ik heb je genomineerd voor de Sunshine Blogger Award! Kijk op mijn blog voor hoe en wat :)

    ReplyDelete
  3. Je had echt zo'n leuke outfit aan! En je make-up is ook mooi gedaan!

    ReplyDelete