Wednesday, July 30, 2014

Review: Miss Manga Black Angel mascara - L'Oréal

Alweer anderhalve maand gebruik ik de Miss Manga mascara van L'Oréal. Het is dus tijd voor een review! Vind ik deze mascara net zo fijn als de False Lash Wings mascara van L'Oréal die ik hiervoor gebruikte? Je leest het in dit artikel!

Deze Miss Manga mascara zit in een stijlvolle verpakking die opvalt door de roze letters en het glanzend roze gedeelte van de dop.


Ik heb de Black Angel variant van de Miss Manga mascara. Eerlijk gezegd weet ik niet zo goed wat het verschil is met de "gewone", zwarte Miss Manga mascara, want die heb ik niet, dus ik kan niet vergelijken en ik lees er ook niets over terug op de site van L'Oréal. Wél geeft L'Oréal wat algemene informatie over de Miss Manga mascara's:
"Creëer mega volume met de Miss Manga mascara van L'Oreal Paris. Geef je bovenste en onderste wimpers een boost met de unieke flexibele 360 graden borstel. Met Miss Manga mascara creëer jij mega grote ogen met volume wimpers. Kies uit de Miss Manga zwart, de Miss Manga waterproof en de Miss Manga Black Angel." Bron

Het borsteltje loopt taps toe en is inderdaad heel flexibel. Wel blijft er best veel mascara aan kleven, maar hij brengt de mascara toch best netjes aan. Ik breng altijd een paar laagjes mascara na elkaar aan, maar spinnenpoten krijg ik gelukkig niet. Wel vind ik de mascara wat lastiger aanbrengen op mijn onderwimpers, omdat het borsteltje daar toch net wat te groot voor is.

Het borsteltje geeft mijn wimpers met de mascara volume, en mijn wimpers blijven tegelijkertijd best mooi gescheiden. Hieronder zie je het resultaat:

Ook deze mascara van L'Oréal vind ik erg fijn! Hij geeft mijn wimpers nog net wat meer volume dan de False Lash Wings mascara die ik hiervoor gebruikte (klik hier voor de review), dus dat is wel een pluspunt. Het flexibele borsteltje werkt prettig en de mascara is er goed en netjes mee aan te brengen. Ook blijft de mascara gedurende de dag prima zitten. Je merkt het wel, ik ben positief over deze mascara!

Deze mascara is voor € 14,99 te koop bij de meeste drogisterijen.

Welke mascara gebruik jij op dit moment?

8 comments:

  1. Een vriendin van mij was ook al mega enthousiast over deze mascara. En ik vind het effect bij jou ook erg mooi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Leuk om te horen! Bedankt voor je reactie!

      Delete
  2. Wauw, je hebt echt jaloersmakend mooie wimpers <3

    ReplyDelete
  3. het kwastje lijkt me niks voor mij maar geen slecht resultaat bij jou!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja het borsteltje ziet er best een beetje eng uit zo. Het leek mij eerst ook niets, omdat ik meer van die rubberen borsteltjes houd, maar toch werkt deze erg fijn!

      Delete
  4. ik wou even zeggen dat ik je blog heel leuk vind :)

    ReplyDelete