Thursday, June 19, 2014

Testers van Paula's Choice

Paula's Choice is een fenomeen op het gebied van huidverzorging. Paula's Choice is het huidverzorgingsmerk van de Amerikaanse huidverzorgingsexpert Paula Begoun. Het merk is vrij van geur- en kleurstoffen en claimt voor elk huidprobleem en huidtype het ideale product te hebben. Er is zoveel keus in producten dat je op de website haast door de bomen het bos niet meer ziet, maar gelukkig is er de mogelijkheid om van de meeste producten testers te bestellen. En dat laatste heb ik gedaan!

De testers zijn niet kostenloos. Gemiddeld kost een testverpakking zo'n € 0,70. Ik wilde vooral wat producten van de RESIST-lijn proberen, omdat deze voor alle huidtypes zijn en preventief werken tegen huidveroudering. Daar heb ik dus de meeste testverpakkingen van gekozen, maar ik bestelde ook nog wat andere testers.

Ik bestelde twee verschillende foundations waarvan twee tinten van de RESIST foundation. Ik bestelde expres een tint die te donker is voor mijn huid, omdat ik had gehoopt die eventueel voor contouring te kunnen gebruiken, maar daarvoor is Level 5 medium/tan toch ook niet helemaal de juiste tint. Ik heb trouwens het idee dat de wat meer vloeibare All Bases Covered foundation mij beter gaat bevallen. Die uit de RESIST-lijn lijkt namelijk een beetje mousse-achtig en daar houd ik persoonlijk niet zo van.

Ook kocht ik twee zonbeschermingsproducten. De Hydralight lijkt me fijn als basis onder make-up en de SunCare lijkt me meer een echte zonnebrandcrème.

Ik was altijd een beetje anti skin brightening (misschien doordat ik verwachtte dat het de huid eerder zou schaden dan goed doen), maar nu ik pigmentvlekjes op mijn handen begin te krijgen, wil ik het daarvoor wel eens proberen, al is deze eigenlijk voor je gezicht bedoeld. Om verdere bruining van de vlekjes op mijn handen te voorkomen wil ik ook graag de handcrème uitproberen.
Ik ben trouwens echt serieus op zoek naar een goede handcrème en ik ben ook best bereid daar wat meer aan uit te geven. Ik snap niet dat veel mensen handverzorging minder belangrijk lijken te vinden en er daarom ook zo min mogelijk aan willen uitgeven. Inderdaad wil ik zoals het citaat van Paula zegt niet dat mijn handen (later!) mijn leeftijd verraden, haha.

Zoals al vermeld bestelde ik de meeste testverpakkingen van de RESIST-lijn. Vooral naar het serum en de wekelijks te gebruiken treatment met maar liefst 10% AHA (exfoliator) ben ik erg benieuwd!

Je kunt aangeven of je ook de step-by-step handleiding wilt ontvangen (gratis). Aangezien ik niet bekend ben met de producten van Paula's Choice leek me dit wel handig. In deze handleiding staat kort en bondig beschreven waar de producten voor zijn, hoe je ze gebruikt en in welke volgorde je ze gebruikt.

Op de website van Paula's Choice vind je ook veel huidadvies. Het is alleen daarvoor al de moeite om de website eens te bezoeken, omdat je er veel bruikbare informatie en tips vindt.

In totaal heb ik voor de testverpakking inclusief verzending (á € 3,50) € 10,15 betaald. Eigenlijk had ik het sympathieker gevonden als Paula's Choice bijvoorbeeld 10 testers voor € 1 + verzendkosten had aangeboden, want op zich vind ik die zakjes per stuk nog best prijzig, maar ja, je kunt niet alles hebben. Het gaat wel om hoogwaardige producten en door eerst testverpakkingen aan te schaffen, behoed je jezelf wel voor miskopen. 't Is maar net hoe je er tegenaan kijkt. Ik had trouwens zondag mijn bestelling geplaatst en op dinsdag had ik het al ontvangen, dus dat gaat wel snel.

Ik ga de testers de komende tijd eens proberen. Ik kan ze niet lang genoeg gebruiken (doordat er natuurlijk maar voor beperkt gebruik in een tester zit) om er volwaardige reviews aan te wijden, maar ik zal ze wel terug laten komen in mijn tweemaandelijks 'opgemaakte producten'-artikel en dan kan ik er in elk geval mijn algemene mening over geven.

Heb jij wel eens producten van Paula's Choice geprobeerd?

Ps. Meer informatie over het bestellen van proefverpakkingen van Paula's Choice vind je hier. Er zijn trouwens ook kant en klare setjes te bestellen die zijn samengesteld per huidtype.

2 comments:

  1. Hoi Laura,

    Paula's choice is het enige wat ik op mijn gezicht gebruik. Fijne en goede(!) producten voor een redelijke prijs.
    Als het niet zo duur zou zijn, zou ik ook wel Uncover van Jetske Ultee regelmatig willen gebruiken.

    Groetjes Liesbeth.

    ReplyDelete
  2. Ik heb ooit de dag/nachtcreme gebruikt uit de resist lijn gehad. Hele fijne pompverpakking en aparte dag/nacht/creme is overbodig. Ook heb ik een exfoliant gebruikt speciaal voor puistjes, maar daar was ik niet tevreden over. Ik ben echt benieuwd naar de foundations, hoop dat je laat weten hoe ze bevalllen en wat de dekking is. Ik wil hier mogelijk ook wat testers van kopen.

    ReplyDelete