Sunday, June 22, 2014

Shoplog Primark!

Afgelopen maandag had ik vrij en toen ben ik even flink gaan shoppen bij Primark in Almere. Ik kwam met twee goedgevulde tassen terug. Ik heb een filmpje opgenomen waarin ik mijn gekochte aankopen laat zien. Kijk mee!


Je kunt het filmpje ook hier via YouTube bekijken.

Enkele kledingstukken laat ik hieronder nog even wat beter zien op foto's.

Dit is de 'parka in a pocket', een regenjas die je heel gemakkelijk op kunt vouwen. Deze kost € 10.

En hieronder heb ik de regenparka opgevouwen in de pocket!

De kimono. Deze kost € 16.

Topje met zebrapaarden, € 5.

En mijn nieuwe zomerjas! Deze kost € 17 en hier ben ik echt heel blij mee!

Shop jij ook wel eens bij Primark?

Ps. Volg Laura's Beautyblog op Bloglovin', Twitter en Facebook om altijd op de hoogte te zijn van de laatste updates!

7 comments:

  1. Wat een leuke items! :) Die zomerjas is echt mooi! Liefs

    ReplyDelete
  2. Super leuke items heb je gekocht =)
    Je oorbellen zijn echt super gaaf!
    Liefs Jorinda

    ReplyDelete
  3. Ik ben ook pas geweest, vond er niks meer, alleen sandaaltjes gekocht en die bleken thuis nog te snijden ook :(

    ReplyDelete
  4. Dat zebraprintje is tof :-) Vind je zomerjas ook erg leuk.

    ReplyDelete