Friday, June 13, 2014

Collistar nail lacquer & top coat sequin effect #645

Vorige week moest ik iets terugbrengen bij V&D. Natuurlijk kon ik het niet laten om ook even de Ici Paris XL die in V&D zit in te lopen. Daar viel mijn oog op een glazen bak op de toonbank die gevuld was met mooie nagellakjes van Collistar. Ik zocht er eentje uit die ik je nu laat zien!

Als ik het goed heb, is dit een nagellakje uit een limited collectie van Collistar waartoe lakjes met confetti (zoals deze), glitter en metallic duochrome finish zitten. De nagellak die ik gekocht heb is nummer 645. Deze lijkt koel van kleur in het flesje, maar de transparante basis is toch eerder warm van kleur wanneer de nagellak eenmaal op de nagels is aangebracht. Collistar noemt het nagellak en topcoat in één, maar de nagellak is vrij transparant. Op de foto's draag ik twee laagjes. De nagellak lakt prima en droogt binnen een normale tijd. Al is deze nagellak niet dekkend, hij geeft op zichzelf al een mooi en vrolijk effect op de nagels!



Op dit moment draag ik deze nagellak ook, maar dan over een zeeblauwe nagellak van HEMA heen (naam/nummer onbekend). Dit is een fijne combinatie die ik dinsdag al op Twitter liet zien:
Ik heb hiervoor trouwens weer eens de gel nails at home set van Essence gebruikt.

Ik vind de nagellak van Collistar erg leuk, maar ik vind het vooral een topcoat dus ik zal hem eerder over een andere nagellak heen dragen dan op zichzelf.

De nagellak van Collistar kost € 7,50 maar ik vond hem vorige week in de aanbieding bij Ici Paris XL voor € 6,75.

Wat vind jij van deze nagellak?

1 comment: