Monday, June 16, 2014

Casual Holiday Outfit

Tijdens mijn laatste vakantie op Madeira heb ik vooral comfortabele outfits gedragen. We hadden dan ook veel excursies en wandelingen, dus dan is het niet handig om hoge hakken en korte zomerjurkjes te dragen. Eén vakantie-outfit (of eigenlijk 'vakantiekloffie'), met mijn favoriete zomerbroek die ik ook thuis veel draag, laat ik je in dit artikel zien. Kijk mee!

De prachtige locatie bij het hotel in Prazeres maakte het makkelijk om wat mooie plaatjes te schieten. De temperatuur buiten was overdag zo'n beetje tegen de 20 graden, dus dat was lekker, omdat er ook altijd zon bij was. Een jas heb ik de hele vakantie niet aangehad, maar soms wel een vestje, zoals ook bij deze outfit.
Wat ik draag:
- Vestje: Shoeby
- Hemdje: H&M
- Broek: Vero Moda
- Sandalen: Forever 21
- Tasje: Van Haren




Wat draag jij graag op vakantie?

Ps. Vandaag ben ik naar Primark geweest, dus deze week volgt er nog een shoplog! Volg Laura's Beautyblog op Bloglovin', Twitter en Facebook om altijd op de hoogte te zijn van updates!

1 comment:

  1. Leuke outfit! Inderdaad echt voor de vakantie. Je broek vind ik erg leuk! Liefs

    ReplyDelete