Sunday, May 4, 2014

Shoplog: MAC, The Body Shop en Pieces!

Op zaterdag ging ik de stad (Utrecht) in om de Alluring Aquatics collectie van MAC te bewonderen. Ik ben ook nog langs The Body Shop gegaan waar je tot en met dit weekend op alles 30% korting krijgt met je klantenkaart. Bij Pieces stapte ik ook nog even naar binnen en zo had ik binnen een uur een paar goede aankopen gedaan. Ik laat ze zien in een shoplog. Lees snel verder om het filmpje te bekijken!

Voor iets scherper beeld kun je de video in HD-kwaliteit zetten.

Klik hier om de video via YouTube te bekijken.

Vandaag is de laatste dag van de member days bij The Body Shop waarbij je met je klantenkaart op alles 30% korting krijgt. Je kunt ook online bestellen!

Ps. Vandaag is ook de laatste dag dat je mee kunt doen aan mijn WINACTIE waarbij je een blush van e.l.f. en een oogschaduwpaletje van MUA kunt winnen!

8 comments:

  1. je hebt leuke dingen gekocht ♥

    ReplyDelete
  2. Wat een heerlijke en leuke producten heb je gekocht! Ik heb mij zelf gelijk even geabonneerd op je YouTube kanaal :) x

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke producten zeg!

    x

    ReplyDelete
  4. Je hebt leuke dingetjes geshopt.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  5. Ik geloof meteen dat je onwijs goed geslaagd bent! De cleansingoil van de bodyshop en pillow mist heb ik ook...erg fijne producten en <3 voor je mac bronzer!

    ReplyDelete
  6. Hmmm die opmerking hierboven is van mij...maar hij geeft anoniem aan...

    ReplyDelete
  7. Jammer dat de blush die je wou er niet was, maar die bronzer is inderdaad ook erg mooi! En de verpakkingen zijn inderdaad suuuuupermooi echt.

    ReplyDelete