Monday, May 19, 2014

Catrice Haute Future: nagellak x2 & iROSEdescent oogschaduw

Hehe, ik ben weer terug op mijn blog... Thank God! Mijn internet deed al een paar dagen raar en deze avond (zondag) kwam ik er eindelijk achter dat het aan de router ligt en kon ik bedenken om die er dan maar even tussenuit te halen en de internetkabel van mijn computer rechtstreeks op het modem aan te sluiten in plaats van op de router. Dan maar even geen wifi, maar ik kan tenminste weer op mijn desktop computer bloggen, want vanaf mijn smartphone vind ik dat toch te lastig.
Maar goed, laat ik overaan op het onderwerp van dit artikel; de Haute Future collectie van Catrice die nu in de winkel ligt. Van deze limited edition kocht ik twee lakjes en een oogschaduw die ik je in dit artikel laat zien!

Ik begin met de baked eyeshadow in kleur C02 iROSEdescent die je hieronder ziet. Dit is een lila/taupe kleur waar ik absoluut van houd. Op mijn vinger heb ik hem droog geswatched. De pigmentatie is echt goed!
Er zijn nog twee andere kleuren verkrijgbaar van deze baked eyeshadow.

In de collectie zitten in totaal vijf nagellakjes waarvan vier holografisch zijn. Hieronder zie je C05 Gem into the Future. Dit is een zilverkleurige, holografische lak. Er zitten nog wat lichtblauwe glittertjes in, die je wel in het flesje ziet, maar vrijwel niet op je nagels. Deze nagellak dekt in twee laagjes en deze nagellak is vooral heel mooi in zonlicht, want dan komt het holografische effect tevoorschijn!


Ik nam ook het enige niet-holografische lakje uit deze collectie mee. Hieronder zie je C01 Holo is the new Yolo. Dit is een topcoat met grote flakes erin. Zelf vind ik dit soort topcoats het beste tot hun recht komen op een donkere lak. Ik draag er daarom één laagje Midnight Cami van Essie onder. Ik vind het effect van deze topcoat wel bijzonder. Het geeft echt zo'n future/space-gevoel. Ik heb er nog wel een topcoat overheen gedaan om mijn nagels mooi glad te maken,want anders voel je de grote flakes wel een beetje zitten.


De Haute Future collectie van Catrice ligt nog deze maand en volgende maand in de winkel. Behalve holografische nagellak en baked eyeshadow, zitten er ook nog een holografische eyeliner, vloeibare highlighter, twee glitterige lipsticks en mooie blushpareltjes in de collectie.

De prijzen van de producten in dit artikel:
- Baked eyeshadow: € 3,89.
- Nagellak: € 3,59 per stuk.

Heb jij de Haute Future collectie van Catrice al gespot in de winkel?

4 comments:

  1. Mooie lakjes en oogschaduw! x

    ReplyDelete
  2. De oogschaduw ziet er inderdaad heel fel gepigmenteerd uit, wat goed!

    ReplyDelete
  3. wauw, prachtige producten ♥ ik ben na het zien van deze foto's helemaal weg van de holografische lak.!

    ReplyDelete
  4. Wauw mooie producten! Vooral die oogschaduw heeft echt een verassend mooie pigmentatie! :)

    Mymakeupmemoire.blogspot.nl

    ReplyDelete