Tuesday, April 29, 2014

Winactie: Baked blush elf + MUA Undress me Too palet

April is dit jaar niet alleen de maand van de eerste Koningsdag in Nederland en de 1+1 gratis makeupavond bij Kruidvat (30 april), maar het is ook de maand dat Laura's Beautyblog 5 jaar bestaat! Ter ere van dit vijfjarig bestaan verloot ik een leuke prijs. Wil jij kans maken hierop? Lees dan snel verder!

Ik verloot in één pakket twee producten die allebei goede dupes voor bekende en geliefde producten zijn.

De baked blush van e.l.f. cosmetics in de kleur Peachy Cheeky (links) is een dupe voor de mineralize skinfinish Stereo Rose van MAC (rechts). Op de foto hieronder zie je nog enig verschil, maar google maar eens swatches en je ziet dat ze vrijwel gelijk zijn! Peachy Cheeky is een perzikkleurige blush met subtiele, goudkleurige shimmer erdoor. Deze blush staat echt iedereen!

Het Undress Me Too palet van MUA is pas sinds kort verkrijgbaar in Nederland en België. Dit palet is een dupe voor het Naked 2 palet van Urban Decay. Dit is echt een heel fijn paletje dat voor iedereen geschikt is!

Wat moet je doen om beide producten te winnen:
- Volg Laura's Beautyblog op Bloglovin' en like dit artikel!
- Laat een reactie onder dit artikel achter met je naam en dat je meedoet.

Overige informatie:
- Ik verloot de producten gezamenlijk, dus als één pakketje!
- De winactie loopt tot en met zondag 4 mei 2014. Daarna maak ik de winnaar bekend op Laura's Beautyblog, dus houdt mijn blog hiervoor in de gaten. Als je de winnaar bent, verwacht ik dat je me binnen 5 dagen na bekendmaking je adresgegevens mailt (zo niet, dan verloot ik de prijs opnieuw).
- De winactie is open voor deelnemers uit Nederland, België, Duitsland en Luxemburg.

Doe jij mee?

20 comments:

  1. Oh wat een gave winactie...ik doe mee! Ik volg je al lang op bloglovin!

    ReplyDelete
  2. Idd faat wat een gave winactie!!! Ik doe ook mee!
    En ik volg je ook al op bloglovin.
    Liefs Anna.

    ReplyDelete
  3. Ben al volger en waag heel graag mijn kans ! Natuurlijk laat ik het ook meteen verder weten :) merci en fijne dag !

    ReplyDelete
  4. Ik volgde je al, dus ik doe graag mee! Ik moet nog eens een kruidvat waar ze MUA verkopen opzoeken.

    ReplyDelete
  5. Wat leuk, ik doe heel graag mee.
    Ik volg je op Bloglovin en heb ook geliked.
    Groetjes irene.

    ReplyDelete
  6. Wauw, wat leuk!
    Ik doe heel graag mee omdat ik bijna jarig ben......
    Ik heb alles gedaan wat je vraagt om hier kans op te kunnen maken en ik share dit voor je op diverse soc.med.k. ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik vergat perongeluk mijn naam en dat is Ike ;-) Mijn em: dots_223@hotmail.com

      Delete
  7. Leuk, ik doe mee! Ik volgde je al op Bloglovin' (Henderica) en heb het artikel geliked.

    ReplyDelete
  8. Ik doe zeker weten mee =)
    Ik volgde je al op bloglovin en heb dit bericht geliked : Jorinda
    Me e-mail is: xJORINx@live.nl

    ReplyDelete
  9. Hele gave winactie dit! Ik volg je op Bloglovin (Amy Hermans) en heb het bericht geliked.

    ReplyDelete
  10. Hele leuke win actie! Ben erg benieuwd naar de producten, vooral de dupe blush van de mac! En ook super leuk dat mua eindelijk ook in nederland verkrijgbaar is! Ik volg je via bloglovin en heb deze post geliked. Liefs, x beinspiredx3@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Ik doe mee. Wat een leuke actie. Ik ben heel erg benieuwd naar de producten, of ze echt zo mooi zijn als iedereen zegt! Ik volg je op bloglovin en ik heb het artikel geliked :)

    ReplyDelete
  12. Wat een leuke win actie! Ik ben zelf gek op mooie blushes (en oogschaduw natuurlijk) dus ik waag graag een kansje, succes allemaal! xxx

    ReplyDelete
  13. gefeliciteerd met je blog.! superleuke winactie ♥ ik volgde je al via bloglovin en heb t bericht geliked. fingers crosses xx (jouvence@hotmail.nl)

    ReplyDelete
  14. Ik doe heel graag mee met deze mooie winactie. Vooral nu ik een no-buy maand ga houden zou het mooi uitkomen wanneer ik een leuke mooie winactie als deze win. :) Mijn mailadres is lovelowbudget@outlook.com

    Liefs, Sara.

    ReplyDelete
  15. Hi, ik volg je en heb geliked! De producten zien er geweldig uit!

    Groetjes Lisanne

    ReplyDelete
  16. Oh wauw! Ik doe echt heel erg graag mee. Deze producten wil ik echt al zo lang hebben <3

    ReplyDelete
  17. Gefeliciteerd met je 5 jarig bestaan.
    Mooie blush en palette.
    Ik volg en like je op Bloglovin.
    anita71@planet.nl

    ReplyDelete
  18. Allereerst proficiat met je vijfjarig bestaan, tijd vliegt nietwaar ;-)
    Ten tweede, ben ik echt zo benieuwd naar de stereo rose dupe! En bij deze een kans om deze te kunnen winnen, superfijn ;)
    Ik doe dus mee. Groetjes!

    ReplyDelete
  19. Wow vijf jaar is echt lang! Van harte gefeliciteerd! Ik zou graag kans maken, de producten zien er leuk uit! Ik volg en like je op bloglovin (beautyding). Veel succes, emharing@gmail.com

    ReplyDelete