Sunday, April 13, 2014

Shoplog: New Yorker, Zalando en Catrice luxury lacquers.

Tadaa, nog een shoplog! Ik heb al wat leuke online make-up bestellingen laten zien van e.l.f. en themakeupspot.nl, maar nu is het tijd voor wat kleding en schoenen. En ok√©, een beetje nagellak, want nagellak koop ik zo ongeveer elke week wel weer erbij. Ik kan het gewoon niet laten... Als je verder leest, zie je het filmpje waarin ik je mijn aankopen laat zien!


Zet de video hieronder vooral even in HD-kwaliteit. Als je de video niet in dit artikel kunt zien, kun je hem onder deze link bekijken.

Shop jij wel eens bij New Yorker en Zalando?

6 comments:

  1. Aaaah, die tas is echt geweldig leuk!

    ReplyDelete
  2. Erg leuke items! Ik vind vooral die tas erg tof!

    ReplyDelete
  3. Leuk om zo te zien wat je allemaal gehaald hebt :) Ik vind ook je tas erg leuk!

    ReplyDelete
  4. Leuke haul! Vind de sneakers allebei heel tof.

    ReplyDelete