Thursday, April 3, 2014

NOTD: Fergalicious - Wet 'n Wild

Fergie van The Black Eyed Peas heeft een tijd terug haar naam verbonden aan het Amerikaanse cosmeticamerk Wet 'n Wild en daar zijn heel wat leuke producten uit voortgekomen. Eén daarvan is deze knallende nagellak met de naam Fergalicious. Hoe kan het ook anders voor zo'n felle, opvallende kleur, Fergalicious it is! Kijk mee naar meer swatches!

Ik vind deze kleur echt geweldig! Het is zo'n opvallende kleur die bijna neon is. Ik heb een basecoat op van Essie en vervolgens twee laagjes Fergalicious met daarover nog een topcoat van Essence. De lak droogt snel en dekt prima in twee laagjes. Ik heb hem vandaag voor de vierde dag op mijn nagels en hij ziet er nog mooi uit. De foto's zijn gisteren gemaakt, op de derde dag dus.

De eerste twee foto's hieronder zijn bij daglicht gemaakt.


De kleur is in het echt nog iets meer roze dan op de foto's hierboven, maar de kleur is heel lastig om op beeld vast te leggen. Ik heb daarom ook nog een paar foto's met flits gemaakt waarop goed te zien is wat een knalkleur dit is.


Ik heb deze nagellak online besteld bij themakeupspot.nl voor € 3,50 (zie hier).

Wat vind jij van dit kleurtje?

Ps. Vergeet niet mee te doen aan de WINACTIE waarbij je een mooi pakket met gezichtsverzorging en reinigingsproducten kunt winnen. Je kunt vandaag (donderdag) en morgen (vrijdag) nog meedoen!

5 comments: