Thursday, April 10, 2014

Mijn bestelling bij themakeupspot.nl: Wet 'n Wild, Revlon, Zoeva en Real Techniques.

Laatst plaatste ik een bestelling bij themakeupspot.nl. Deze Nederlandse webshop verkoopt verschillende merken die populair zijn en fijne producten hebben, maar die helaas niet in de Nederlandse winkels te koop zijn. Zo vind je er onder andere Sleek, Zoeva, Real Techniques, Wet 'n Wild, Barry M, Sigma, China Glaze en Kardashian Beauty. Als je verder leest, kun je het filmpje bekijken waarin ik mijn aankopen laat zien!

Je kunt het filmpje hier bekijken als je het hierboven niet kunt zien.

Inmiddels heb ik trouwens wel de betekenis opgezocht van de Wet 'n Wild lipstick met de naam Within These Adobe Walls. Het ging mij vooral om het woord adobe dat ik niet kende (behalve van het computerprogramma dan) en wat dus in de zon gedroogde kleisteen (leemsteen) of mengsel van klei en stro, in vorm verwerkt en aan de lucht gedroogd tot bakstenen betekent. Het zal wel met de kleur te maken hebben dus...

Mijn bestelling:

- 'Hotspot Rio Rush Collection' super lustrous lipstick Sultry Samba (matte), Revlon: € 9,99.
- MegaShield lip color Within These Adobe Walls, Wet 'n Wild: € 5,95.
- Setting brush, Real Techniques: € 9,99.
- 105 Luxe highlight (brush), Zoeva: € 13,95.
- 110 Face Shape (brush), Zoeva: € 9,50.
- Eyeshadow Fix matte, Zoeva: € 5,95.

Ken jij themakeupspot.nl al?

5 comments:

  1. wat een mooie bestelling! De setting brush van real techniques heb ik ook...die gebruik ik zelf voor het aanbrengen van higlighter, daar is hij ook geweldig voor! Ik ben wel benieuwd naar de face brush van zoeva, die lijk me erg fijn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik ga die setting brush ook eens voor highlighter gebruiken! Handige tip, bedankt!

      Delete
  2. leuk filmpje, mooie producten heb je geshopt!

    ReplyDelete
  3. wat heb je leuke dingen besteld!!

    ReplyDelete
  4. die setting brush wil ik ook nog hebben om concealer mee af te poederen!

    ReplyDelete