Monday, April 7, 2014

How-to: glamorous curls met de Remington Pearl Wand Ci95

Inmiddels hebben jullie me al met krullen kunnen zien. Hoe ik mijn haar krul, laat ik in het filmpje hieronder zien. Ik heb niet in het fimpje geknipt. Het filmpje is wat langer, omdat ik nog wat praat en make-up laat zien, maar normaal gaat het krullen op deze manier in maximaal 10 minuten!

Zet het filmpje in HD voor betere kwaliteit. Als je het filmpje hieronder niet kunt bekijken, kun je hier klikken.
WAARSCHUWING: Het is geheel op eigen risico als je de meegeleverde handschoen niet gebruikt!

Lees verder voor meer informatie.

Op 1 maart heb ik een stuk van mijn haar laten knippen. De kapster had er een hoop slag in gekneed. Dit vond ik zo leuk dat ik later niet alleen de Wave Memoriser van Toni&Guy heb gekocht (waarmee ik zelf slag in mijn haar kan kneden), maar ook besloot de Remington Pearl Wand aan te schaffen om echt goede krullen te kunnen maken. Zo zat mijn haar toen het net geknipt was:
Op de foto hierboven (waarop mijn haar dus niet gekruld is) draag ik trouwens de nagellak Make Fast At Tiffany's van Catrice.

Hieronder zie je een foto waarop mijn haar gekruld is met de Pearl Wand van Remington:
Ik vind de Pearl Wand een geniale tool. De krullen blijven prima zitten en zakken nauwelijks uit. Zelfs als ik er mee slaap, heb ik de volgende dag nog mooie golven. Voorheen krulde ik mijn haar dus bijna nooit, maar nu minstens eenmaal per week. En ook wel eens voordat ik naar mijn werk ga. Ik ben dan wel totaal geen ochtendmens, maar die 10 minuten die ik dan af en toe eens extra aan mijn kapsel besteed door het te krullen, geven me de rest van de dag zo'n glamorous gevoel, dat ik het met die gedachte in mijn achterhoofd 't helemaal waard vind!

Ik heb de Pearl Wand Ci95 van Remington gekocht bij Mediamarkt voor € 27,99.

Krul jij je haar wel eens?

Ps. Zien hoe ik mijn haar zonder het gebruik van een tang krul? Check dit artikel!

6 comments:

  1. Leuk filmpje maar ik ben toch blij dat , als ik mijn haar wat vochtig maak en het daarna opdroogt, ik van mezelf al een bos krullen krijg....ik ben absoluut geen mens om tijden bezig te zijn met een krultang en al helemaal niet ´s morgens hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lucky you! Dat is natuurlijk helemaal ideaal, als je door alleen vochtig maken van je haar al een bos krullen tevoor schijn tovert. En voor de rest van de mensheid die niet bedeeld is met een bos krullen, zijn krultangen uitgevonden, haha!

      Delete
  2. Mooie krullen! Als ik weer lang haar heb ga ik de Pearl Wand zeker aanschaffen!

    ReplyDelete
  3. leuk filmpje, ik heb de dikkere wand hiervan ,ook erg fijn maar dan vooral voor lang haar x

    ReplyDelete
  4. Wat een mooi reslutaat, krullen staan je goed!

    ReplyDelete