Saturday, March 1, 2014

Shoplog & haar geknipt!

Vandaag heb ik een shoplog voor jullie opgenomen. Als je wilt weten wat ik in hemelsnaam met de zo gevreesde sponsapplicators in mijn hand doe, kijk dan vooral de video en zet hem even in HD-kwaliteit.

Lees verder voor productinformatie en nog een foto en wat info over mijn haar!

EDIT: Ik heb nog even een foto toegevoegd die op 15 februari gemaakt is. Zo zag mijn haar eruit voor de knipbeurt:

Mijn haar heb ik laten knippen en kleuren bij Cosmo hairstyling in Utrecht. Ik belde gisteren pas voor een afspraak en wist toen nog niet eens precies wat ik wilde met mijn haar, maar ik wist wel dat ik de uitgelopen lange lokken een beetje zat was. Zo kwam ik tot deze nonchalante bob met veel laagjes erin. Ik heb wel eens eerder een bob gehad (voor het laatst in 2011, check dit artikel) en deze haarstijl blijf ik leuk vinden. De highlights zijn deze keer zonder folie gezet, waardoor het heel natuurlijk oogt en ik niet van die duidelijke streepjes heb. De kleur van mijn haar is nu een mix van strawberry blond en caramel en ik vind deze kleur wel bij me passen. Misschien ga ik de volgende keer nog wel wat lichter/blonder of ik laat juist weer lowlights zetten. De foto hieronder is met flits gemaakt.
Psst, voor de MAC-liefhebbers... Op mijn wangen draag ik hier Stereo Rose mineralize skinfinish en deze is in de aankomende A Fantasy Of Flowers collectie van MAC weer verkrijgbaar. Deze bronzen koraaltint is prachtig als blush!

Producten&prijzen uit de shoplog:
- Garnier micellair reinigingswater, € 6,49
- Guhl shampoo zilver&vitaliteit, € 5,39
- Velvet touch depy face, € 7,25
- HEMA oogschaduwdonsjes (sponsapplicators), € 3,60
- HEMA cleansing brush, € 2,60
- HEMA satin blush powder nr. 05, € 4,00
- HEMA hello mirror guess my age 30up eye cream, € 4,50
- Etos eyeshadow underbase, € 3,55
- Weleda amandel gezichtsolie, € 15,69 (o.a. bij De Tuinen verkrijgbaar)
- Catrice Graduation blush (Crème Fresh LE), € 3,99
- Catrice nagellak Make Fast At Tiffany's (Crème Fresh LE), € 2,99
- Catrice nagellak Evergreen 60's (Crème Fresh LE), € 2,99
- Catrice ultimate shine lipstick 270 What's AP-ricot?, € 3,99
- Gosh lip lacquer 004 Flirty Lips, € 8,49
- L'Oréal Le Vernis Les Blancs nagellak 858 Ocean Porcelaine, € 5,99

Vergeet de Crème Fresh collectie van Catrice niet te bekijken in Kruidvat, mocht je dat nog niet gedaan hebben, en ik ben benieuwd wat je van mijn haar vindt. Alvast een fijne zondag gewenst!

3 comments:

  1. Je nieuwe kapsel ziet er goed uit, en de kleur is ook mooi, ik zie wel verschil. Ik ben wel benieuwd naar dat haar removal dingetje, kan je daar wat meer over vertellen?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je! Voor dat haar removal dingetje verwijs ik je graag naar de site van Kaya:
      kaya-quintana.nl/haarverzorging-velvet-touch-depy-face-makkelijk-ontharen
      Door haar ben ik dit ook eens gaan proberen namelijk. Door ronddraaiende bewegingen te maken, worden haartjes verwijderd en wordt je huid ook nog eens heel zacht. Het is wel lastig in het begin om uit te vinden hoe het daadwerkelijk werkt zodat haartjes verdwijnen en je niet per ongeluk je huid eraf schuurt, want dat is iets minder fijn kan ik je vertellen... Maar ik vind het nu fijn werken en heb het al vaker gekocht!

      Delete
  2. Leuke producten heb je geshopt! Mooi nieuw kapstel trouwens!

    ReplyDelete