Sunday, February 23, 2014

Look: All About Nude eyeshadow palette Essence

Het mooie All About Nude paletje van Essence kon ik niet laten liggen, zoals je in mijn laatste shoplog al hebt kunnen zien. Ik kon niet wachten om een look te maken met deze zachte, roze kleurtjes. In dit artikel laat ik je mijn look ermee zien. Kijk snel verder!

Ik hoef er verder weinig over te vertellen. Dit is gewoon een heel fijn paletje waarmee verschillende looks te maken zijn. Hieronder zie je mijn look ermee.

Rechteroog, foto's bij daglicht:



Linkeroog, foto's bij daglicht:



Full face met flits:

Full face daglicht:

Swatches All About Nude palet bij daglicht:


De make-up:
- Shadow Insurance, Too Faced.
- Eyebrow set, Catrice.
- All About Nude palet, Essence.
- Terracotta Blush-on #41, Flormar.
- XPerience Weightless foundation Raw Silk 45, Max Factor.
- Natural Reflection Fair finishing powder, Everyday Minerals.
- Eyebrow gel, HEMA.
- In Extreme Dimension Lash mascara, MAC.
- Touche Magique concealer Rose Beige, L'Oréal.
- 2-in-1 Lash Boosting eyeliner+serum, Physicians Formula.
- Made To Stay highlighter pen #010 Eye Like!, Catrice.
- Gel Eyepencil Waterproof, Essence.
- Kohl Power Eye Pencil Raven, MAC.
- Colorsensational lip liner #132 Sweet Pink, Maybelline.
- Longlasting lipstick #07 Natural Beauty, Essence.


Het All About Nude eyeshadow palette kost € 3,59 en is te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

Heb jij al één van de nieuwe eyeshadow paletjes van Essence geprobeerd?

Ps. Vergeet Laura's Beautyblog niet te volgen via BLOGLOVIN', FACEBOOK en TWITTER. Thanks!

3 comments:

  1. ik vind het palletje zelf erg fijn! mooie look heb je gemaakt!!

    ReplyDelete
  2. Je hebt er een hele mooie look mee gemaakt, helemaal goedgekeurd! :-)

    ReplyDelete
  3. Dit is inderdaad een heel leuk palette! Goede zet geweest van Essence. Mooie look heb je ermee gemaakt!

    ReplyDelete