Thursday, February 6, 2014

Complete look: Sweater weather

Naar mijn werk draag ik niet snel een trui, maar nu heb ik een dunne katoenen trui met 3/4-mouwen die erg fijn zit en ook niet zo snel te warm is. Gisteren droeg ik deze trui met een jeans en hoge laarzen. Zo droeg ik een fijne outfit die ook nog eens perfect bij het weer paste. Kijk mee naar mijn complete look!

Outfit


- Jeans: H&M
- Leren laarzen: C&A (een paar jaar geleden gekocht)

Eye
Een wat duf oog heb ik hier, maar deze foto is dan ook 's morgens vroeg genomen. Op mijn bewegend ooglid draag ik Copper uit het Naked 2 palet van Urban Decay op een basis van On and On Bronze color tattoo van Maybelline. In de arcadeboog heb ik een cranberry-kleur uit het Girl with a Rose paletje van Manhattan gebruikt. Boven mijn wimpers heb ik fluidline (gelliner) Blacktrack van MAC gebruikt. Op mijn waterlijn zit Zero 24/7 glide-on eye pencil van Urban Decay en onder mijn onderste wimpers draag ik nog Raven kohl power eye pencil van MAC. Op mijn wimpers heb ik In Extreme Dimension Lash mascara van MAC.

Face
Mijn haar is nog nat op de foto's hieronder. Meestal laat ik het gewoon aan de lucht drogen, vandaar. De foto's zijn met flits gemaakt.

De lipgloss die ik draag, Vinyl Max 401 Obsession van Rimmel, is eigenlijk nog veel intenser en paarser, maar ik heb hem met een tissue afgehapt voor een iets subtieler resultaat. Op mijn wangen draag ik een mix van Eversun blush en Ring of Saturn blush, beide van MAC. Ook heb ik Les Beiges healthy glow sheer powder van Chanel gebruikt voor een satijnachtige finish. De kleuren van de trui komen subtiel terug in mijn make-up. Ik zou nooit een blauwe trui met blauwe oogschaduw combineren, want dat is mij iets teveel matchy-matchy, maar zo met verschillende kleuren kan het wel.

Nails
Ik draag hier twee laagjes Grey van H&M met daarover een laagje Girls on Film van Gosh. Een fijne combinatie. Na alle donkere kleuren die ik de afgelopen tijd heb gedragen, had ik weer eens zin in iets lichters, maar ook nu konden de glitters niet ontbreken. Deze combinatie bleef zonder base- en topcoat toch wel vier dagen goed zitten!

Lipgloss & Nails
Deze foto is wat wazig, want hij is met mijn smartphone gemaakt en die beschikt slechts over een simpele camera. Toch vond ik dit wel een leuk beeld geven; De paarse Vinyl Max Obsession lipgloss van Rimmel samen met mijn glinsterende nagels.
 
Wat vind jij van deze look?

4 comments:

  1. leuke outfit en mooie laarzen xx

    ReplyDelete
  2. mooie outfit! je laarzen zijn super!

    ReplyDelete
  3. De glitters op je nagels en je outfit zijn super mooi!

    ReplyDelete
  4. Wat is je oogmake-up mooi! Love it :-) En je nagels zijn ook heel pretty. Eeeeen ik vind je outfit ook tof, mooie laarzen. Yep, ik ben dus allover fan, lol :-)

    ReplyDelete