Wednesday, January 22, 2014

Sale shopping: Nieuwe jas + pumps

Sale shopping, wie houdt er niet van? Toen ik vorige week na mijn werk even snel de stad in dook, liep ik zomaar tegen twee mooie items aan die ik niet kon laten liggen. Ik kocht een jas en een paar pumps, kijk mee!

Bij de H&M keek ik even bij de winterjassen in de uitverkoop en zo vond ik voor slechts €20 deze jas:
De jas is gemaakt van een wolmix en heeft een vrij grove structuur. Het model is vrij recht, hij valt net over de heupen en de rits zit niet in het midden maar een beetje naar links waardoor die wat schuin lijkt te lopen.

Hieronder zie je het detail op de schouder.
Ik ben erg blij met de jas. Het is een net model dat eigenlijk altijd wel kan en dat had ik wel weer eens nodig, want ik had alleen nog maar winterjassen die wat meer casual/sportief zijn. Ook ben ik erg blij met de donkerblauwe kleur. Dat is net weer even wat anders dan zwart, maar het valt wel overal mee te combineren. De jas was afgeprijsd van € 79,95 naar € 20,00! Als je dus niet aan het begin van de winter een jas nodig hebt, loont het zeker om in het midden van de winter even voor winterjassen in de sale te gaan kijken.

Bij Van Haren ging ik eigenlijk op zoek naar lage, zwarte laarsjes, maar die vond ik er niet helemaal naar mijn smaak. Toen ik toch nog even langs de schoenen in de uitverkoop liep, zag ik ineens deze pumps. De pumps zijn zowel van binnen als buiten van leer wat ze erg comfortabel en kwalitatief hoogwaardig maakt.
Deze pumps hebben een blauwgrijze kleur. De hak is een centimeter of zeven hoog. Het zijn duidelijk geen killer heels, maar pumps met een wat lagere hak zijn toch ook wel fijn voor de afwisseling. De pumps hadden trouwens wel wat oneffenheidjes in het leer, maar ik heb ze opgepoetst met good old ledervet (ook verkrijgbaar bij Van Haren) en ze zijn weer helemaal egaal. Dat is dus wel een tip die ik kan geven als je gladleren schoenen hebt in een kleur waar je geen schoensmeer van bezit: poets ze gewoon even op met ledervet! Ledervet is trouwens ook nog eens heel verzorgend voor het leer waardoor het langer mooi blijft. Deze leren pumps waren met 50% korting afgeprijsd van € 34,90 naar € 17,45! Dat is dus echt (bijna) geen geld voor een paar nieuwe, leren pumps. Ik ben er blij mee!

Hieronder zie je mijn nieuwe jas in een outfit of the day van afgelopen zondag in Amsterdam terwijl ik voor de Eye bioscoop sta. Niet dat ik daar naar een film geweest ben, maar wel even naar het café daar.

(ehm ja, ik heb slechts één handschoen aan hier, haha)
 
Tja, dat was dus een geslaagd sale shopping met een jas en een paar pumps, beide van mooie kwaliteit, voor nog geen 40 Euro bij elkaar. Ik houd van zulke koopjes!
 
Heb jij nog wat gekocht in de sale?

8 comments:

  1. Wat een prachtige jas en leuke shoes en dat voor sale prijzen ;-)

    ReplyDelete
  2. Wat een mooie jas en dat voor die prijs! Zelf houd ik alleen van pumps met echt een hele hoge hak...

    ReplyDelete
  3. Leuke aankoopjes, vooral de jas vind ik erg leuk! Lekker goedkoop ook, love sale!

    ReplyDelete
  4. Mooie dingen heb je gekocht! Ja, ik zag ook al dat ze bij de H&M heel erg veel sale hadden :-)

    ReplyDelete
  5. Mooie aankoopjes! En ik vind je pumps mooi. Net hoog genoeg om nog comfy te zijn voor lange afstanden.

    ReplyDelete
  6. Leuke aanloopjes!! Ik ben nog steeds opzoek naar een winterjas, kan er maar geen een vinden haha dus eigenlijk hoop ik dat het niet meer heel koud gaat worden want dan kom ik de winter wel door met de jas die ik nog heb.

    ReplyDelete
  7. de jas vind ik tof! de schoenen iets minder, hou niet zo van kleine hakjes

    ReplyDelete
  8. Wat een prachtige jas! Heel fijn prijsje ook!

    ReplyDelete