Thursday, January 30, 2014

P2 Sand Style polishes: 030 Seductive & 090 Opulent

Het lijkt erop dat lakjes met een grove, zanderige structuur ook in 2014 nog lang populair zullen blijven. Steeds meer merken voegen dit soort nagellak aan hun assortiment toe. Het Duitse budgetmerk P2 had vorig jaar al leuke sand style polishes op de markt gebracht waarvan ik er vandaag twee laat zien!

Al eerder liet ik een mooie, zachtroze lak uit deze sand style lijn zien, namelijk 070 Pretty. Eind vorig jaar kocht ik er nog twee kleuren bij: Seductive en Opulent. De lakjes dekken in twee laagjes en drogen snel. Een topcoat is niet nodig, want daarmee zou de grove structuur weg zijn. Ik draag zelf wel altijd een basecoat eronder. Kijk eens wat een prachtige lakjes dit zijn!

030 Seductive

Seductive is een paarse kleur met gouden glitter. Het is op zich een mooie kleur al vind ik hem niet helemaal goed samengaan met mijn bleke huid. De gouden glitters geven wel een bijzonder effect!

090 Opulent

Opulent is mijn favoriet van de twee kleuren nagellak die ik in dit artikel laat zien. Meestal houd ik niet zo van groen, maar deze nagellak heeft een donkere, bruinzwarte basis met groene glitters die ook wel wat petrolkleurig overkomen. Ik vind het een mysterieze kleurencombinatie die erg mooi is voor de winter. De glitters fonkelen je echt tegemoet!
 
Deze nagellak van P2 is te koop bij de Duitse drogisterij DM voor € 1,95 per stuk.

Vind jij sand-lakjes nog altijd leuk of is het nooit je smaak geweest?

5 comments:

  1. Ik vind ze echt super mooi! Vooral de paarse kleur :-)

    ReplyDelete
  2. Opulent is echt speciaal van kleur, heel mooi.

    ReplyDelete
  3. Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award, kijk even naar m'n blogpost van vandaag. Liefs Annika

    ReplyDelete
  4. P2 Is echt een goed merk. Heb daar ook nagellak van :)

    ReplyDelete