Wednesday, January 15, 2014

Outfit 14/01: Casual Chic

Vandaag laat ik jullie de outfit zien die ik gisteren naar mijn werk droeg. Het is een nette, maar comfortabele outfit. Kijk mee!

Outfit
De foto's heb ik gisteravond genomen. Ik had even geen "fotograaf" in de buurt, dus heb ik de foto's met de zelfontspanner gemaakt. Ik heb ze wel even wat bijgeknipt zodat er niet allerlei meubels op te zien zijn. De outfit vind ik zelf netjes, maar de trui maakt het toch comfortabel. Ik draag zelf graag klassieke rokken al is het daarbij ook wel oppassen dat het niet te tuttig wordt. Als ik de outfit nog netter wil, draag ik een blouse bij deze rok, maar een truitje vind ik eigenlijk ook best leuk staan en het geeft net wat meer een casual uitstraling dan een blouse.

- Trui: H&M
- Rok: H&M
- Legging: HEMA
- Leren laarzen: Ziengs
- Ketting: Primark

Hieronder zie je mijn laarzen en legging voor een stukje. De legging heeft een kanten bewerking. Ik vind dit bij deze outfit net wat mooier staan dan een dikke, zwarte legging, want die zou het geheel te massief hebben gemaakt naar mijn smaak. Daarnaast vind ik deze legging, net als de ketting trouwens ook een leuke twist geven aan de verder vrij sobere, nette outfit.

Make-up
Mijn make-up bestaat voornamelijk uit minerale poederfoundation van Everyday Minerals, mineralize skinfinish Stereo Rose van MAC op mijn wangen voor wat warmte in mijn gezicht, water eyeshadow #228 van KIKO op mijn oogleden en sheer glam lipstick #014 The Wedding Planner van P2. Nu ik de glow op mijn gezicht zo zie, denk ik dat ik de minerale foundation van Everyday Minerals maar weer eens vaker ga gebruiken! De lippenstift van P2 is trouwens echt favoriet op het moment. Hij verzorgt mijn lippen goed en geeft een fijn roze kleurtje met glans!

Haar
Mijn haar begint al best lang te worden. Ik draag het het liefst los. Ik laat het na het wassen vrijwel altijd aan de lucht drogen, dus dat heb ik gisterochtend ook gedaan. Ik moet er trouwens echt aan denken om het in ieder geval een keer per drie maanden te laten bijknippen zodat de punten niet te dun worden. De laatste keer heb ik mijn haar op 30 november 2013 laten knippen, dus nu kan het nog even wachten. Ik probeer minstens een keer per week een natuurlijk masker van kokosolie te gebruiken wat mijn haar goed kan hebben.
 
Hopelijk vonden jullie het leuk om weer eens een outfit van mij te zien. Draag je zelf wel eens een wat langere rok?
 
Ps. De nagellak die ik draag (zie de bovenste foto) is een sand style lakje van p2: 090 Opulent.

5 comments: