Monday, January 6, 2014

Opgemaakte producten november & december 2013

Ook de laatste twee maanden van vorig jaar heb ik weer heel wat producten opgemaakt. Als je verder leest, kun je het filmpje bekijken waarin ik deze producten laat zien en er kort mijn mening over geef!

Het filmpje kun je weer zoals gewoonlijk in HD-kwaliteit zetten voor net iets scherper beeld!
Klik HIER om de video via YouTube te bekijken.

Productlijst:
- Intensive 7 days verzorgende body milk mango-olie, Garnier.
- Sensitive wattenschijfjes, Demak'Up.
- Twilight shower gel, Lush.
- Sheer Blonde Go Blonder lightening shampoo, John Frieda.
- Original deodorant, Dove.
- Oogmake-up remover, Olaz (niet opgemaakt, maar weggegooid).
- Loofah pad, Ecotools.
- Wattenstaafjes, Kruidvat.
- Repair&fulness shampoo, Syoss.
- Duo+ wattenschijfjes, Demak'UP.
- Salon Expert zilvershampoo, Kruidvat.
- Oogmake-up remover cleansing 2 phases, Kruidvat.
- Macadamia&Green Coffee shower cream, Fa.
- Classic tandpasta, Zendium.
- Vitamin E nourishing night cream, The Body Shop.
- Sun Club oil control paper, Essence.
- Nagellakremover, HEMA.
- Imagine handzeep, Rituals.

Dit zijn de links naar alle artikelen met door mij opgemaakte producten in 2013:
- Opgemaakte producten september & oktober 2013
- Filmpje: Opgemaakte producten juli & augustus 2013
- Video: Opgemaakte producten tweede kwartaal 2013
- Opgemaakte producten eerste kwartaal 2013

6 comments:

  1. Leuk om te zien wat je hebt opgemaakt! De bodylotion van Garnier wil ik ook wel eens proberen, maar meer in de lente. Momenteel heb ik dikke, voedende body butters nodig. Jammer van die Olaz! x

    ReplyDelete
  2. je hebt weer een hoop opgemaakt ;) fijne producten. xx

    ReplyDelete
  3. Je hebt een hoop opgemaakt zeg! Fijne producten heb je er tussen zitten!

    ReplyDelete
  4. Wauw, je hebt weer een hoop opgemaakt. Goed bezig!
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  5. Wat een gigantische hoop :-D En ik zie heeel veel dingen die ik zelf ook gebruik of gebruikt heb, best verrassend. Of misschien ook niet.

    ReplyDelete