Monday, January 13, 2014

Nieuwe dekbedovertrek van Bedsupply + producten op mijn nachtkastje

Ik ben niet iemand met een perfect gestyled interieur. Ik sta er soms echt versteld van hoe jonge vrouwen die voor het eerst op zichzelf gaan wonen het voor elkaar krijgen om een interieur samen te stellen dat zo uit een woonmagazine lijkt te komen. Bij mij is het meer een gezellig allegaartje van wat tweedehandsspullen en Ikea-spullen en mijn inrichting is verre van perfect. De inrichting van mijn woning is ook niet iets wat mijn bijzondere aandacht heeft. Als het enigszins gezellig is, ben ik al snel tevreden. Van de fotolijstjes en decoraties ben ik echter niet. Te perfect gestyled of overgedecoreerd zijn niet mijn ding. Maar omdat ik hierdoor het gevoel heb niet bepaald aan de huidige maatstaven voor een interieur te voldoen, laat ik er ook vrijwel nooit wat van zien op mijn blog. Vandaag laat ik jullie bij hoge uitzondering wel één persoonlijke plek uit mijn woning zien, namelijk de plek waar ik mijn beautyslaapjes doe. Kijk mee!

Een tijdje terug kreeg ik de kans om een nieuwe dekbedovertrek (de/het?) uit te zoeken bij de webwinkel Bedsupply. Een gezellige, mooie dekbedovertrek vind ik altijd wel zo leuk staan in de slaapkamer. In het algemeen kies ik graag voor de satijnen dekbedovertreksets van de HEMA die van een wat betere kwaliteit katoen zijn. Deze keer ging ik eens voor een leuke print met katten.

Toen ik de dekbedovertrek bij Bedsupply eenmaal besteld had, had ik hem supersnel in huis. Ik heb de tweepersoonsdekbedovertrek van het merk Good Morning type Love Cats in het grijs (al vind ik er ook iets groens doorheen zitten). Volgens mij is die er nu alleen nog in een zandkleur, maar die is net zo leuk. De prijs voor deze tweepersoonsdekbedovertrek is € 44,95. De set is ook in eenpersoonsformaat en lits-jumeaux verkrijgbaar.


De dekbedovertrek is van katoen. De kwaliteit is basic, maar prima. De print vind ik gewoon supercute, 't is een poezendekbedovertrek voor volwassenen zeg maar. Oké, je moet hiervoor wel een beetje van katten houden natuurlijk, maar juist omdat het om de silhouetten van katten gaat, vind ik het nog best stijlvol.

De kussenslopen hebben twee verschillend bedrukte zijdes. Eén kant is bedrukt met een kat, maar je kunt ook kiezen voor de kant waar I love cats op staat. Erg leuk om zo nog een beetje te kunnen afwisselen.
Bedsupply heeft nog veel meer leuke dekbedovertreksets in verschillende maten, prijsklasses, kleuren en prints en gemaakt van verschillende materialen. Er is echt een zeer grote keuze in beddengoed en ook in andere bedbenodigdheden zoals kussens, spreien en hoeslakens. De webshop van Bedsupply is daarom zeker een bezoekje waard!

Nu ik toch mijn nieuwe dekbedovertrek aan je laat zien, wil ik ook nog wel even delen wat er op mijn nachtkastje staat.
Ik heb de (oude versie van) de Philips wake-up light. Deze wekker met bijzondere licht- en geluidsfuncties vind ik een stuk aangenamer dan een gewone wekker al word ik gek genoeg nooit wakker van het licht. De bedoeling is dat je langzaam wakker wordt als de zonsopgang door de wekker wordt nagebootst waardoor het langzaam licht wordt om je heen, maar ik word pas wakker als de vogeltjes gaan fluiten, want dat is het geluid dat ik ingesteld heb staan.
Verder kan ik niet zonder een glas water bij mijn bed. Soms heb ik wel eens behoefte aan een slokje tussen het slapen door, want ik krijg altijd een erg droge mond als ik slaap.
Onmisbaar is de Deep Sleep dreamy pillow & body mist van The Body Shop. Deze koop ik keer op keer opnieuw. Ik val er heerlijk door in slaap.
Ook staan er hand- en voetcrème op mijn nachtkastje. Over deze twee producten heb ik laatst een artikeltje geschreven. Mijn gezichtsverzorging staat op de bureautafel waaraan ik me ook opmaak.
Dan staat er nog Dove original deodorant die ik regelmatig 's morgen gebruik. Ja, ik gebruik natuurlijk elke dag deodorant, maar ik gebruik ook wel eens een andere, maar die staat hier niet bij.
Als laatste gebruik ik elke avond voor het slapen gaan de lip butter van Nivea. Ik heb hem in de vanilla&macadamia-variant en die bevalt goed! Ik heb laatst een baby lips lipbalm van Maybelline gekocht, maar die verslaat bij lange na niet de lip butter van Nivea. Deze heerlijk lipbalsem van Nivea blijft favoriet!

Wat staat er bij jou op je nachtkastje?

2 comments:

  1. Echt een super schattige dekbedovertrek heb je bestelt! Xx

    ReplyDelete
  2. Hah, zo cute :-) Ik wil een versie met honden voor mezelf!

    ReplyDelete