Sunday, January 26, 2014

Haul: skincare & mascara

Vrijdag ging ik in mijn pauze even langs wat winkels. Mijn doel was om een nieuwe peeling te kopen en ik was ook al langer op zoek naar de facewash van Neutral. Op de koop toe kocht ik ook nog even twee mascara's. Ik ben goed geslaagd!

Eigenlijk wilde ik de peeling van Decubal kopen. Helaas is deze niet meer verkrijgbaar bij De Tuinen, dus ik moest op zoek naar een ander product. Bij Ici Paris XL kocht ik uiteindelijk de microdelivery exfoliating facial wash van Philosophy.
Deze facewash is iets aan de prijzige kant. Hij kost namelijk € 22,83. Wel is het een vrij grote fles met een inhoud van 240 ml en nu ik er zo over nadenk; die peeling van Decubal kostte € 14,99 voor slechts 75 ml, dus ja, dan is dit product van Philosophy nog voordeliger ook. Deze microdelivery exfoliating facial wash is eigenlijk een facewash, peeling en lichte scrub ineen. Je zou hem elke dag kunnen gebruiken volgens het etiket. Zelf ben ik van plan dit product slechts twee keer per week als extra reiniging (peeling) te gebruiken, dus ik denk dat ik wel een half jaar met deze fles zal kunnen doen. Ik heb deze facial wash vrijdagavond gelijk gebruikt, want mijn huid was wat onrustig door stress van de afgelopen week. Toen ik zaterdagochtend wakker werd, waren al mijn onzuiverheden verkleind en opgedroogd. Alsof de onstekingen in mijn huid (klinkt erger dan het is hoor) zo geëlimeneerd waren. Zou het door deze facial wash komen? Dan geeft die wel een heel goed resultaat! Voordat ik te vroeg juich zal ik hem langer gaan gebruiken en erop terugkomen in een aparte review.

's Avonds gebruik ik de purity made simple 3-in-1 cleanser van Philosophy, maar 's morgens onder de douche gebruik ik graag een facewash. De facewash die ik gebruikte van Decubal was op en ondanks dat die nog wel gewoon verkrijgbaar is en mij best goed bevalt, wilde ik al langere tijd graag de face wash van Neutral uitproberen. Deze heb ik bij Etos gevonden.
Deze facewash is vrij van irriterende stoffen en het is een schuimende reiniger die zacht is voor de gezichtshuid. Deze facwash kost € 9,99 voor 150 ml.

Op de producten van Dermolin werd 25% korting gegeven bij Etos en daarom kocht ik van dit merk ook nog een face wash.
Deze tube bevat 75 ml wat eigenlijk niet zoveel is. De ingrediëntenlijst is langer dan de ingrediëntenlijst van de Neutral face wash, maar deze face wash van Dermolin is vrij van parfum, sulfaten en zeep en geschikt voor de gevoelige huid. Hij kost € 7,50.

Ik kon het natuurlijk niet laten om in de Etos nog even langs het make-up schap te lopen en zo vond ik twee mascara's met korting.
De bovenste mascara is de false lash wings mascara van L'Oréal die ik nu voor € 10 kocht (normaal
€ 16,99). De onderste mascara is de masterpiece max van Max Factor die als dagaanbieding voor slechts € 7,50 te koop was (normaal ook € 16,99). Ik hoop dat ze fijn in gebruik zijn en mijn wimpers makkelijk van veel volume voorzien!

Ik heb wat betreft gezichtsverzorging ook nog wat op mijn verlanglijstje staan. Zo wil ik erg graag de miracle skin cream en het micellair reinigingswater van Garnier uitproberen, dus daar ga ik komende week naar op zoek. Zo verandert mijn gezichtsverzorging toch steeds weer een beetje al blijf ik het oogserum van Balea en de dramatically different moisturizing lotion+ van Clinique altijd wel gebruiken. Ook gebruik ik nog steeds een keer per week de microdelivery peel van Philosophy, want dat is echt een fantastisch product.

Welke gezichtsreinigers gebruik jij?

8 comments:

  1. Ik zou die peeling van philosophy ook willen testen, heb er al veel goeds over gehoord! xx Kimberley

    http://beautyandbirds.blogspot.be/

    ReplyDelete
  2. Fijne dingen heb je gekocht. De wash van Philosophy is geweldig, goede aankoop. Heb zelf ook die van Neutral gebruikt, is op zich ook een fijne face wash maar wilde toch weer terug naar m'n Purity Made Simple omdat ik een creamy reiniger toch fijner vind dan een mousse zoals die van Neutral.

    ReplyDelete
  3. Leuke dingen heb je gekocht! X

    ReplyDelete
  4. Nice haul again! :-) Ik gebruik momenteel een gezichtsreiniger slash scrub slash masker van Vichy, dus een drie-in-een product.

    ReplyDelete
  5. oeh dat is een koopje voor die maxfactor mascara! die is top

    ReplyDelete