Thursday, December 5, 2013

Producten Haarshop.nl + mini-winactie! -> 10/12 uitslag!!!

Afgelopen zaterdag heb ik eindelijk mijn haar weer eens professioneel laten knippen. De laatste knipbeurt was alweer veel te lang geleden. Na mijn bezoekje aan de kapper besefte ik weer eens des te meer hoe belangrijk het is om je haar goed te verzorgen. Helemaal nu ik bezig ben mijn haar lang te laten groeien en de kapper eigenlijk te weinig bezoek... Gelukkig werd ik laatst benaderd door Haarshop.nl en zo kreeg ik de kans om enkele fijne haarproducten uit te proberen. Kijk mee!

Haarshop.nl is een webshop met enorm veel haarproducten van bekende merken. Via deze webshop kun je makkelijk vele professionele kappersmerken en -producten bestellen. Zo verkopen ze er de fijne Tangle Teezer (klik hier voor mijn review), de prachtige CHI stijltang, Schwarzkopf shampoo, Schwarzkopf haarverf en Wella Color.

Ik heb drie producten die ik kort in dit artikel bespreek en ik heb één product om te verloten!

Eerlijk gezegd style ik maar haar niet of nauwelijks en ik had dan ook geen eens meer haarspray in huis, terwijl haarspray soms toch wel handig is om te hebben! Dat merk ik sinds ik deze fijne haarspray heb ontdekt. Als ik mijn haar nu vast draag in een staart, gebruik ik deze haarlak als finishing touch. Hierdoor heb ik de hele dag geen omkijken meer naar mijn haar, want zo blijft mijn staart goed zitten. De haarspray is sterk en zorgt voor een goede hold, maar de spray maakt mijn haar niet onnatuurlijk hard en is 's avonds ook weer gemakkelijk uit te borstelen. De bus haarlak heb ik zelf in 100 ml en dit is een zeer handzaam formaat om mee te nemen in je tas. Er zijn ook nog twee grotere bussen verkrijgbaar in 400 ml en 500 ml.

Het merk Orofluido wordt steeds populairder en niet zonder reden. De verpakking alleen al ziet er prachtig uit! De conditioner zit in een pompje wat makkelijk en handzaam in gebruik is. Het pompje heeft een mooie print en dit zit weer in een chique doos verpakt. De conditioner bevat maar liefst drie natuurlijke olieën, namelijk arganolie, lijnzaadolie en Cyperusolie. Dit belooft wat! Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik deze conditioner nog niet gebruikt heb, omdat ik eerst een andere wil opmaken, maar ik kan haast niet wachten om deze conditioner in gebruik te nemen. Later volgt er zeker nog een aparte review over!

Dit zeer rijke en voedende haarmasker komt uit de professionele haarverzorgingslijn SP van Wella. Het masker bevat arganolie, jojoba-olie en amandelolie en het ruikt ook nog eens heerlijk. De warme, luxe geur blijft echt achter in je haar. Het masker gebruik ik ongeveer een keer per week. Het is als een crème voor je haar. Mijn haar voelt direct gladder en zachter na gebruik, dus ik ben er tevreden over.

WINACTIE
Omdat het vandaag Sinterklaasavond is, leek het mij een leuk idee om een kleine, maar mooie prijs te verloten, met dank aan Haarshop.nl.

Silk Therapy serum 50 ml - BioSilk
Dit is een zeer bekend en populair haarserum en niet voor niets! Het is een van de betere serums die je haarpunten glad en glanzend maakt en je een luxe gevoel geeft. Zelf gebruik ik op dit moment het serum uit de Summer Therapy-lijn van BioSilk en dat erg lijkt op het originele serum dat ik hier verloot (zie ook mijn laatste favorietenvideo).

Wat moet je doen:
- Volg mij op Twitter, Bloglovin' en/of Facebook en promoot deze winactie door een tweet, like of wat je maar bedenkt. Als je twitter hebt, kun je bijvoorbeeld onderstaande tweet retweeten:

- Vermeld in een reactie onder dit artikel je naam, dat je meedoet en laat weten wat je hebt gedaan van bovenstaande social media!

Voorwaarden:
- Alleen voor inwoners van Nederland en België.
- De winactie sluit zondagavond 8 december 2013 om 23:59 uur.

Bestel jij wel eens haarproducten online?

Ps. Ik heb mijn lay-out laatst een beetje veranderd met behulp van de Blogger-sjablonen. Ik heb het sjabloon ook handmatig wat verbreed, is het wel voor iedereen goed zichtbaar en te lezen?

EDIT 10/12: Ik heb random een winnaar gekozen onder de deelnemers en de winnaar is Charlotte! Gefeliciteerd! Ik mail je voor je contactgegevens.

11 comments:

  1. Anita te GussinkloDecember 5, 2013 at 1:53 PM

    Leuke actie laura, ik had laats een miniatuur van de Biosilk, en vond het erg fijn, jammer dat hij op was, dus ik doe graag mee.
    Ik volg je op Bloglovin en heb het artikel geliked.
    Verder deze actie gedeeld via Facebook & Twitter.
    anita71@planet.nl

    ReplyDelete
  2. Ik sla de winactie over, maar ik wens iedereen alvast veel succes!

    ReplyDelete
  3. Ik heb pas een mini gekregen van biosilk, dat is echt superfijn spul! Ik twijfel nog wel om de fullsize te kopen, het is best wel duur. Ik volg en like je op bloglovin en zou graag meedoen.

    ReplyDelete
  4. Ik hou van dit spul!! Ik doe zeker mee met de winactie!
    Heb hem gedeeld via Facebook.
    Kimboom1982@hotmail.com
    Gr Kim

    ReplyDelete
  5. Super ! Ik heb je gevolgd op bloglvin en de tweet ge retweet . Liefs vanesrawrr@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Ik doe graag mee met deze winactie en tweet dit voor je maar ook plaats ik dit graag voor je op fb. omdat ik voor altijd een glanzend en goed verzorgd kapsel wil in de winter omdat het anders droog en stug is door de kou dan ziet het er ook verschrikkelijk warrig uit :(
    Natuurlijk volg ik je op bl. etc..

    Bl: chucky1012

    Twitter: @chucky1012

    Fb: https://www.facebook.com/Ilovefashionandmakingpictures

    Em: dots_223@hotmail.com


    Fijn weekend ;-)

    ReplyDelete
  7. Ik doe graag mee!

    Ik wil het op facebook delen, maar dan moet je eerst het verzoek accepteren. Waarom maak je niet gewoon een pagina voor je blog in plaats van een profiel? Dat is makkelijk, dan is het allemaal open.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bedankt voor je tip! Ik heb mijn profiel net omgezet naar een pagina! Ik moet alleen nog wel even een en ander uitzoeken en bijwerken...

      Delete
  8. Ik ben zo benieuwd naar dit serum, vandaar dat ik graag meedoe met deze actie :-) Ik heb je al een hele tijd in mijn bloglovin' lijst, en heb dit artikel uiteraard geliked.
    Spannend ;-) (vanderelstcharlotte@hotmail.com)

    ReplyDelete
  9. ik doe mee!
    heb getweet; zowiezo_
    zoe2308@live.nl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry ik kan je helaas niet meer laten deelnemen, want de winactie liep tot en met afgelopen zondag en ik heb net een winnaar geloot onder de andere deelnemers...

      Delete