Tuesday, December 31, 2013

Favorieten 2013!

Op de valreep heb ik nog een video opgenomen met mijn favorieten van 2013!

Je kunt het filmpje nog in HD-kwaliteit zetten.
Klik HIER als je de video niet kunt zien.

Fijne jaarwisseling!

Lees verder voor een productenoverzicht.

De producten:
- Oogschaduws KIKO: Water eyeshadow #228 en colour sphere #26 (zie shoplog)
- MAC eye shadow quad Inner Strength
- Sleek Face Form fair
- Sand nagellakjes waarvan ik in het filpmje Sparkling Sand #65 van Artdeco en 070 Pretty van P2 laat zien.
- Blush Rosy Outlook MAC
- Natural Lip Perfector Clarins
- Physicians Formula eye booster 2-in-1 lash boosting eyeliner + serum
- Dove Maximum Protection go fresh deodorant
- Balea beauty effect eye lift serum (zie filmpje gezichtsverzorging)
- Clinique dramatically different moisturizing lotion+ (zie filmpje gezichtsverzorging)
- Philosophy Purity made simple 3-in-1 cleanser (zie filmpje gezichtsverzorging)

Eigenlijk had ik de peeling sets voor thuis nog moeten meenemen in deze video, want die zijn ook favoriet! Het Microdermabrasion&peel system van Olay had ik vorig jaar al ontdekt eigenlijk, maar dit jaar is daar de Microdelivery Peel van Philosophy bijgekomen.

Wat zijn jouw favorieten van 2013?

3 comments: