Wednesday, November 20, 2013

Outfit: Autumn Comfort

In dit artikel laat ik je mijn outfit of the day van dinsdag zien. Hierboven op de foto zie je al kledingstukken waarmee ik de outfit heb samengesteld. Als je verder leest, zie je foto's waarop ik deze combinatie draag.

De tregging zit strak, maar wel lekker door de stretch. Het vestje is warm en kleedt een beetje af (want alles strak en kort is niet mijn stijl) en de laarsjes hebben een mooie, warme herfstkleur en lopen ondanks de flinke hak toch heerlijk. Ik vind dit zelf een fijne herfstoutfit.



Outfit:
- Vest: Primark
- Shirt: H&M
- Tregging: H&M
- Laarsjes: Dolcis

De laarsjes had ik in september gekocht in de sale en ze kostten nog maar € 25 nadat ze vier keer waren afgeprijsd. Ze zijn van echt leer en ze komen uit de NoStress-lijn van Dolcis. Ze lopen echt heerlijk!

Accessoires en nagellak:
- Oorringen: H&M
- Armband: Sal Y Limon
- Ring: Juwelier
- Nagellak: Zat als gift bij het Engelse magazine Company
 
Wat vind jij van deze outfit?

Ps. De outfitfoto's zijn gemaakt met mijn smartphone.

4 comments: