Saturday, November 23, 2013

NOTD: #845 Platinum Chic - L'Oréal

Woensdagavond was ik na mijn werk direct naar Kruidvat gegaan voor de 1+1 make-up actie. Hopelijk heb jij ook van de actie gebruik kunnen maken. Ik had zelf de tv-reclame gezien en deze geweldige actie aangekondigd op m'n twitter. Eén van mijn nieuwe aankopen is deze prachtige glitternagellak van L'Oréal: Platinum Chic! Chic it is!

Deze nagellak is ronduit schitterend! De lak heeft een vrij transparante basis met gouden en zilveren glitters erin. Ik draag twee laagjes van de lak op een basecoat, maar zonder topcoat. De nagellak is makkelijk aan te brengen, hij verdeelt goed en hij droogt snel.


Het ene moment lijkt de nagellak meer goud, dan weer meer witzilver. Hij valt sowieso op met al die glitters en je nagels blijven zeker niet onopgemerkt.

Zonder topcoat begonnen de eerste glitters na twee dagen los te komen waardoor de lak een beetje ging chippen. Ik raad een topcoat daarom toch wel aan, want dan houdt die ongetwijfeld wat langer.
Dit is toch de perfecte nagellak voor de feestdagen? Ik dacht het wel!
 
Deze nagellak is voor € 5,99 te koop bij de meeste drogisterijen.
 
Welke nagellak draag jij nu?

2 comments:

  1. Mooi lakje! Ik vind het vooral heel erg mooi voor de feestdagen! Ik draag nu een lakje van China Glaze genaamd All A Flutter.

    ReplyDelete