Monday, October 7, 2013

Video: Shoplog Primark!

Houden we niet allemaal van shoppen? Primark is vast bij velen van jullie één van de favoriete winkels. Primark is voor mij zo'n winkel waar ik een á twee keer per jaar een bezoekje aan breng en natuurlijk kom ik nooit met lege handen thuis! Kijk maar snel naar het filmpje.

Tja, in de still (er was ook geen betere keuze eigenlijk) kijk ik net zo duf uit mijn ogen als ik ben in het filmpje, want ik ben nogal verkouden. Never mind! Vergeet de kwaliteit niet in HD te zetten!
Mocht je de video niet kunnen zien, kijk dan hier.

Heb jij nog bij Primark geshopt de laatste tijd of ga je er misschien in de herfstvakantie heen?

4 comments:

  1. Leuke shoplog en mooie aankoopjes! Ik wil ook graag eens naar de Primark maar jammer genoeg heb ik er geen enkele in mijn buurt :(

    ReplyDelete
  2. Ben er nog nooit geweest, gewoon omdat ik nooit dichtbij een Primark heb gewoond. Anders had het wel anders geweest :-)

    ReplyDelete
  3. Wat een mooie aankopen! Vind het jasje ook erg leuk! Zelf ben ik nog nooit bij de Primark geweest.

    ReplyDelete
  4. Super leuk de ketting die je draagt!

    ReplyDelete