Monday, October 28, 2013

Shoplog Duitsland!

Ik ben er een paar dagen tussenuit geweest in Duitsland en ook daar vind je genoeg leuke winkels voor een beautyliefhebber. Ik bezocht onder andere de populaire make-up store KIKO en de Duitse drogist DM. Ook deed ik nog wat andere aankopen. Ik laat je alles zien in een filmpje, dus lees snel verder!

Zet het filmpje vooral nog even in een hogere kwaliteit!

Hieronder heb ik nog wat foto's van de make-up. Dit is het Girl with a Rose palet uit de Marcel Ostertag edition van Manhattan, € 3,69.

Dit zijn alle nagellakjes die ik heb gekocht. Van links naar rechts: Sand Style polish #70 (P2,
€ 1,95),  Quick Dry nail lacquer #808 (KIKO, € 3,90) en Fashion Studio Chrystal Blue (Astor, € 1,99).
In het filmpje zeg ik dat de nagellak van KIKO nummer 10 is, maar dat is fout! Het is dus nummer 808, Pearly Watermelon Pink.

Deze drie oogschaduws van KIKO kon ik niet laten liggen. Bovenaan zie je eyeshadow #125
(€ 2,95). Onderaan links ligt een colour sphere #26 (€ 5,90 en rechts onderaan ligt de water eyeshadow #228 (€ 8,90).
Op de website van KIKO kwam ik erachter dat de kleurnummers wel degelijk namen/kleurbeschrijvingen hebben:
- eyeshadow #125 = Pearly Gray Brown
- colour sphere #26 = Avio Multicolour
- water eyeshadow #228 = Taupe
Grappig, Pearly Gray Brown is eigenlijk praktisch een omschrijving van de kleur taupe. Taupe is één van mijn favoriete oogschaduwkleuren samen met (zilver)grijs. Dit soort kleuren passen goed bij mijn lichte huid en grijsblauwe ogen.

Heb jij wel eens in Duitsland geshopt?

5 comments: