Thursday, October 24, 2013

Nagellak: Sunday Funday - Essie

Sunday Funday was afgelopen zomer echt mijn favoriete nagellakkleur en ook nu ik de kleur weer terugzie zou ik er zo weer mijn nagels mee willen lakken. Het kan eigenlijk niet dat ik zo enthousiast ben over deze nagellak, en hem toch nog niet op mijn blog heb laten zien. Hier komt die dus!

Sunday Funday is een prachtige koraalkleur met een fijne shimmer erdoor. Deze lak dekt al in één laagje, maar voor de zekerheid draag ik altijd twee laagjes.


In het directe zonlicht zoals op de foto's hierboven is de kleur erg warm. In ander licht is de kleur weer wat harder en koeler om te zien, zoals op de foto hieronder. Hoe dan ook blijft die prachtig!

Yep, dit blijft een favoriet!

Essie nagellak is voor € 9,99 per stuk te koop bij Etos. Deze kleur uit de zomercollectie was redelijk snel uitverkocht, maar ik zag laatst bij Etos nog wel andere kleuren, zoals een prachtige limoengroen en een lichte lavendelkleur, uit de zomercollectie met 30% korting!

4 comments:

  1. Wat een mooi zomers kleurtje! Brengt de zon tijdens de koude herfst.

    ReplyDelete
  2. Oh wat gek hoe erg de kleur verandert naargelang het licht. Sowieso vind ik het er heel mooi uitzien.

    ReplyDelete