Wednesday, October 2, 2013

Mijn favoriete nagellak in de herfst + combinatie

Wat ik leuk vind aan de herfst zijn de kleuren die bij dit seizoen horen. Niet alleen zijn de bladeren aan de bomen prachtig gekleurd, ook in de make-up en nagellak vinden we diepere, donkere tinten terug zoals paars en bordeaurood. Ik heb een aantal nagellakjes uit mijn stash gehaald die ik vind passen bij de herfst en dan ook met liefde draag. Kijk mee!

Ik heb drie duochrome nagellakjes van Orly in prachtige tinten. Van links naar rechts zie je Out of This World, Galaxy Girl en Space Cadet.
Zijn het geen prachtige kleuren? Swatches vind je hier terug, neem zeker even een kijkje.

Nog drie leuke herfstlakjes. Van links naar rechts: Dutch 'Ya Just Love OPI? van OPI, Bahama Mama van Essie en Fortune Teller van China Glaze.
Fortune Teller komt helemaal (via eBay) uit Amerika, maar is dit niet het perfecte Halloween-lakje?

Wat ik echt prachtige kleuren vind zijn de bordeaurode en burgundy kleuren. Gelukkig heb ik ook wat nagellakjes met deze kleuren. Van links naar rechts zie je: 46Q (Manhattan), Merlot (Sinful Colors), een lakje van Catherine Arley en Time for Romance (Essence).

Vorige week maakte ik al een herfst proof combinatie met twee van deze nagellakjes:



Zo, nu dit artikel getypt is, ga ik mijn nagels lakken met Space Cadet van Orly!

Draag jij ook graag dit soort kleuren? En pas jij de kleur op je nagels aan aan het seizoen?

5 comments: