Sunday, October 6, 2013

Herfstlook: Very Berry

Mijn eerste herfstlook is een feit! Het duurde even voordat deze look geslaagd was. De ooglook heb ik drie keer opnieuw gedaan. Ik wist dat ik graag een cranberrykleur op mijn ogen wilde dragen, maar omdat ik deze kleur niet vaak gebruik, duurde het even voordat de kleurencombinatie klopte. Maar hier is 'ie dan, ik presenteer: Very Berry!

Deze look maakte ik vorige week zondag. Je hebt hem al kunnen zien in mijn vorige videoshoplog. Ik vond de combinatie van de kleuren op mijn ogen zo mooi, dat ik hem afgelopen maandag tijdens het shoppen bij Primark (morgen komt daarvan de shoplog online!) nog een keer heb gedragen. En dit zal zeker niet de laatste keer zijn. Hieronder laat ik je wat meer zien van mijn herfstlook.

The eyes:



Ik heb een roodachtige cranberrykleur uit het Sunset palet van Sleek op mijn bewegend ooglid aangebracht. Deze heb ik vermengd met een paarse kleur uit het Petal Pusher palet van Wet 'n Wild in de buitenste ooghoek en een donkere aubergine kleur (van een Golden Rose mono) in de arcadeboog. Aan de binnenkant heb ik nog een roze tint uit het Petal Pusher paletje gebruikt en de gouden glans is van een roze kleur uit het Sunset palet van Sleek (de kleur rechtsonderin, zie onderaan bij de producten). Om de kleuren naar boven te vervagen heb ik mijn oude vertrouwde Sandy Beach beigewitte oogschaduw uit een heel oude Catrice limited edition onder mijn wenkbrauwen gebruikt. Ik heb een eyeliner pen boven mijn wimpers gebruikt, zwart oogpotlood om te tightlinen en het cranberrykleurige oogpotlood Raven van MAC heb ik aangebracht onder mijn onderste wimpers.

Full Face:


Gebruikte make-up:
- Face Form Fair, Sleek.
- Sunset palet, Sleek.
- Terracotta eyeshadow #113, Golden Rose.
- Blush Ring of Saturn, MAC.
- Petal Pusher palet, Wet 'n Wild.
- Dream Pure BB cream Light, Maybelline.
- Shadow Insurance, Too Faced.
- Touche Magique concealer pen, L'Oréal.
- Maximum Definition Volume mascara, Essence.
- Eye Booster 2-in-1 Lash Boosting Eyeliner + Serum, Physicians Formula.
- Kohl Power Eye Pencil Raven, MAC.
- Eyebrow Gel, HEMA.
- Natural Reflection Finishing Powder Fair, Everyday Minerals.
- Camouflage Cream concealer Ivory, Catrice.
- Sandy Beach oogschaduw, Catrice.
- 24/7 glide-on eye pencil Zero, Urban Decay.
- Jumbo lip pencil Honey Nectar, NYX.
 
Ik hoop dat jullie dit een mooie herfstlook vinden. Zou jij deze kleuren ook dragen en welke kleuren draag jij graag in de herfst?
 
Ps. Meer looks zien die geschikt zijn voor de herfst? Ik vond heel wat looks terug op mijn blog voor wat extra inspiratie. Check dit artikel voor een warme look met het Sunset palet van Sleek en check dit artikel voor nog een look met cranberry (en goud!) op de ogen. 
Paarse looks zijn ook altijd geschikt voor de herfst en die vind je hier:

4 comments:

  1. Hele mooie look! Vind cranberry zo een mooie kleur, wil deze herfst graag nog deze kleur aanschaffen.

    ReplyDelete